Raskaus??!!

kamoon
Pyydä nähdä todisteita. Plussa testi tai verikoe tuloksista kuva paljonko hcg on. Jos jostain taikoo sulle ne vastaukset niin melko noita. Mutta voi myös aiheuttaa pieniä hikikarpaloita. Tai sitten edelleen isä on joku muu! Nainen nyt vaan tekee kaikkensa että saa "pitää" ja saa sun huomiota. Mä nyt oikeesti innolla odotan miten tän asian käy..
 
Aina vaan väittää että oon isä , muita miehiä ei ole ollut!!! JOTEN VOIKO SE OLLA RASKAANA MULLE!!! Olen soittanut tänään neljälle eri kätilölle, lääkärille, neuvolaan, ja heidänkin mukaan minä en ole isä mahdotonta, ja kuulemma voin olla huoleti!!! kyllä saatana menöö hermot !!! Kiikuttaa sen testerin mun postilaatikkoon... huoh.. ja huoh...
 
Viimeksi muokattu:
Oon sanonut , muttei ei se saatana usko millään, minä oon nyt sitten kuulemma lapsen alulle panija ja ei kuulemma jaksa takuja päivän selvästä asiasta ja en kuulemma tajua todellisuutta !! Ja sanoo kun on loppukierrolla niin aina mahdollisuus tulla raskaaksi !! Ei pyhä helevetti!! ja jos ei ole ollut muita miehiä niin muita vaihtoehtoja ole kuin minä! Kyllä täs itekin niin sekasin jo on :(
 
Viimeksi muokattu:
15minuutis tuli 8 tekstiviestiä !!!! Mä soitankin pian!! Täs väsyy ite niin henkisesti, ja se saa pian mut luulemaan oikeesti että mä oon sen lapsen isä :( Niin ja sanoi että laittasin whatsappin päälle laittas linkin testeristä, että kuka puhuu totta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Viimeksi muokattu:
vvv...
Jooo, netistä saa ostettua valmiiks positiiviseksi pissattuja testejä. Kaveri voi pissata testiin.
Ja vaikka se jollain pyhällä hengellä oliskin sun lapsi, niin mitä sitten??-nyt tällä hetkellä? So what?
Parisuhdetta ette ole perustamassa. Odota rauhassa se keskenmeno. Tai se synnytys ja sit jos hän vielä kovasti olisi sitä mieltä että olet isä, niin isyystestihän on teidän seuraava yhteydenpito. Mitä yhteyttä teidän nyt tarttis muuten pitää?
 
Ei yhtään mitään, enkä oo pitänytkään!!! Ite kylvää noita viestejä ja varsinkaan kun en vastaa. Esim mitä oikiasti teen tämän kans, ja hänen pitäs epätietoisuudes päättää yksin näinkin iso asia, ja joutuu yksin asian kans olla, tällästä pukkaa tulemaan , ja täs vaan muutama!! ELI HÄN PITÄÄ ITSESTÄÄN SELVYYTENÄ ETTÄ MINÄ OLEN ISÄ JA HÄN ON RASKAANA MINULLE , JA YHDESSÄ PITÄÄ PÄÄTÖKSET TEHDÄ !!!
 
"rrr"
Saattaahan se olla että hän on raskaana,mutta ei kyllään millään ilveellä sulle. On keksinyt että näin saa sut nalkkiin ja lapselle isän. Harmi vaan että valehtelulla on lyhyet jäljet. 9 kk päästä voi tehdä isyystestin.

Hän ei voii vaan millään olla raskaana sulle. Ei ole missään muotoa mahdollista edes. Raskaushormoonia ei ala kehittymään 3-4 pvässä. Ei sitten millään,koska sitä kiinnittymistä ei edes ole tapahtunut. Vasta sen jälkeen n. 5-7 pvän päästä alkaa hitaasti hormonitaso nousta. Ja silloinkin raskaustestin voi luotettavsti tehdä n. vkon päästä.

Eli hedelmöityksestä pitää mennä ainakin se 14 pvää että raskaustestii on luotettava.
 
[QUOTE="rrr";30042695]Saattaahan se olla että hän on raskaana,mutta ei kyllään millään ilveellä sulle. On keksinyt että näin saa sut nalkkiin ja lapselle isän. Harmi vaan että valehtelulla on lyhyet jäljet. 9 kk päästä voi tehdä isyystestin.

Hän ei voii vaan millään olla raskaana sulle. Ei ole missään muotoa mahdollista edes. Raskaushormoonia ei ala kehittymään 3-4 pvässä. Ei sitten millään,koska sitä kiinnittymistä ei edes ole tapahtunut. Vasta sen jälkeen n. 5-7 pvän päästä alkaa hitaasti hormonitaso nousta. Ja silloinkin raskaustestin voi luotettavsti tehdä n. vkon päästä.

Eli hedelmöityksestä pitää mennä ainakin se 14 pvää että raskaustestii on luotettava.[/QUOTE]

Näinhän se on, mutta tää akka vaan lähettää viestiä esim tälläsen: että mä olen isä ja en osaa laskea, kumpikohan meistä on se nainen!! Kai mä tiiän koska oon ollu , viikko sitten. Jos vittu oot loppukierrolla niin mahdollisuus tulla. Onko tuos jotain epäselvää. Tällästä tällä kertaa puhelimeen viestiä!! Tää viesti eile.

Eli tuon ämmän menkat piti alkaa tään viikon maanantaina , ja aktihan oli viime viikon lauantai aamuna. Mä oon ottanut sen kannan etten jaksa enää välittää, kaikki mehut tua ämmä kyllä saanu imettyä !!! Lähettelee ettei saa puhua kellekkään! !!
 
Viimeksi muokattu:
kamoon
No ei tuota jaksais erkkikään.. kyllä se niin on että kusettaa sua. Elä sie ota ennää ressiä. Viimenen viesti mitä sille vastaat on että aha ja annat olla. Sano sille että tee mitä tykkäät ja otat oman lusikan pois sopasta. Mitä jos vaihtaisit numeroa? asioilla on tapana järjestyä! :)
 
  • Tykkää
Reactions: jope78
Joo sanoin että vaihdan numeroa, tuumas ettei tartte vaihtaa !! Pyysi whatsappia laittaa takas laitoin eston päälle , saa kuulemma raskaudesta sinne laittaa tärkeää asiaa , arvakkaa saatana laitanko!!!
 
Viimeksi muokattu:
No ei tuota jaksais erkkikään.. kyllä se niin on että kusettaa sua. Elä sie ota ennää ressiä. Viimenen viesti mitä sille vastaat on että aha ja annat olla. Sano sille että tee mitä tykkäät ja otat oman lusikan pois sopasta. Mitä jos vaihtaisit numeroa? asioilla on tapana järjestyä! :)
Ei jaksakkaa, ku txt viestejä tulee joka päivä, vähintään 5!!! Sanoinkin että tee kuule niinku tykkäät, niin siitähä alkas rumba, esim .näinkö sä hoidat tämän jne , ja jätät yksin mun tään asian kaas, ja jätät kuin nallin kalliolle esim keskeytyksen jälkeen!!!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä