Raskaus??!!

Olin yhdynnässä viime lauantaina aamuyöstä naisen kanssa, minkäänlaista siemensyöksyä ei tapahtunut humalatilan takia. Tämän viikon tiistaina iltapäivällä eli yhdynnästä 3-4päivää, rupesi tulemaan puhelimeen viestiä että hän on raskaana , testerissä kaksi viivaa, ja oli tehnyt uuden testin eilen ja samat kaksi viivaa. Hänen mukaansa menkat olisi pitänyt alkaa maanantaina, muttei ole alkaneet, säännölliset vissiin on. Ikään ennemmin en ole hänen kanssaan yhdynnässä ollut kun nyt tuli sorruttua sitten.

Hänen mukaansa hänellä ei ole ollut muita miehiä, ei ole kuulemma sellainen. Itse en piittaa hänestä , mutta hän on yrittänyt minua jo kuukauden päivät, mutta torjuin aina. Hänellä on tunteita minua kohtaan vahvasti. Tein selväksi tiistai aamuna etten häntä halua, ja lopetan viestittelyn ja poistin facesta , josta hän suuttui. Tämän jälkeen rupesi tulemaan puhelimeen viestiä raskaudesta sitten iltapäivällä.
 
yrittääköhän jotenkin pitää minut itellään tällä konstia :( Sanoi tänään että raskaudenkeskeytys olisi heinäkuussa ja aprikoi tekisikö sitä kun aborttia ei ole ikinä luvannut itelleen , kyllä tämä niin tuskaa on :( Ja sanoi että jos ajatteleekin pitää vauvan niin katkaisen kaikki välit häneen, nyt olen vastaillut hänen viesteihin, ei ehkä olisi pitänyt sillä hän saa niistä varmaankin toivoa että voitas olla joskus pari, mutta näin ei tule tapahtumaan.
 
Viimeksi muokattu:
vvv..
Ei mitää tsäönsdiä vakavasti olettaa että lapsi olisi sinun.
Eikä se nyt raskausaikana (??? Jos on raskaana) muuksi millään selviä olisitko isä.
Odotat kun lapsi tulee maailmaan ja isyystestin. Ja kuin haluat edetä sit sen jälkeen.
Nyt voit antaa asian vain olla.
 
sanoi että on lukenut netistä jonku "palstan" jossa pari tapausta että 2 päivää ennen menkkoja olivat harrastaneet seksiä ja tullu samantien raskaaks. Näkyykö se muka testeris sitte kahtena viivana 3-4 päivän päästä? ?
 
Ei ole mitenkään mahdollista, että olisit lapsen isä, jos siis ylipäätään mitään raskautta on.

Sellanen lisäys vielä, ettei varmaan kannata panna (etenkään ilman ehkäisyä) naista, joka on sinuun hulluna, mutta itse et hänestä välitä.
Valitettavaa, että keski-ikää hyvästi lähestyvä ihminen on vielä noin typerä.
 
  • Tykkää
Reactions: LaMamanMorbid
vieraanvarainen
Ei ole mahdollista että olisi sinulle raskaana kertomasi perusteella. Joko on jollekin toiselle tai valehtelee. On maailman 8. ihme jos sinun siemenistä olisi pamahtanu. Voit kertoa hänelle että et usko raskauteen etkä halua asiasta enää kuulla.
 
vv...
sanoi että on lukenut netistä jonku "palstan" jossa pari tapausta että 2 päivää ennen menkkoja olivat harrastaneet seksiä ja tullu samantien raskaaks. Näkyykö se muka testeris sitte kahtena viivana 3-4 päivän päästä? ?
Kyseessä voi olla että "palstalla" on kerrottu, että on harrastettu ennen kuin oletetaan että menkkojen olisi pitäny alkaa. Eli luotettu muka varmoihin päiviin. Ovulaatio kun voi kuitenkin viivästyä, jolloin nuo kertomukset ihan hyvin voi pitää paikkaansa. Eli kuukautiset ei joka tapauksessa olis sillä kertaa tullu vielä pariin viikkoon. Mutta positiivisen näytteen ne on silti antanu myöhemmin kuin jo parin päivän päästä. Tai vastaavasti ovat raskautuneet jo luultua aikaisemmin.

Mitäs jos nyt et lähtis yhtää noihin juttuihin mukaan. Odota rauhassa pari kuukautta. Todennäköisesti sielä tapahtuu draumaattinen keskenmeno, josta sua syytetään ettei kiinnostanu sua muutenkaan.
 
Eilen hän lähetti viestiä, ja ei tiedä onko keskeytys hyvä vai huono asia joka olisi heinäkuussa, sata kertaa muuttunu kuulemma hänen mieli toiseen ja kuulemma ahdistaa. Hän sanoi että pelkää jos keskeytyksen jälkeen jätän hänet aivan täysin ilman tukea ja yhteydenpitoa jne ja että totaalinen romahdus olisi ihan varmasti hänellä!!! Tyhmänä kun olen luvannut tukea häntä keskeytyksen jälkeen !! Kaiketi pelkään ite ja oon sekasin tästä jutusta nyt kunnolla kun tukea oon hänelle luvannut :(
 
kamoon
Se nyt feikkaa ihan sata-nolla. Haluaa SUN huomion hinnalla millä hyvänsä. Sairasta. Kato vaan niin tää "raskaus" menee itekseen kesken ja nainen takertuu suhun. Tai käy tekemässä sen "abortin". Luonnollisesti ilman sua, jonka jälkeen taas takertuu suhun.. lopeta tuo säätö nyt hyvän sään aikana. Ja usko hyvä mies että sinulle hän ei voi olla raskaana!!! Teet sille selväksi että oot perehtyny sen verran ihmisen biologiaan etkä voi olla raskauden alulle
panija. Noilla tiedoilla kun se ei vaan voiolla mahdollista!!! Saat akasta nyt kyllä sellasen riasan itelles...
 
vierass
Ei se lapsi ole sun millään keinoa vaikka raskaana olisikin. Minä tulin raskaaksi viikon jälkeen mitä mieheni tunsin, mutta kyllä siinä neljä viikkoa meni ennen kuin koko raskaustesti näytti edes positiivista.
 
Fffh
Tekisit nyt edes jonkun superjekun et katkaiset välit jos se tekee abortin tai saa keskenmenon... Ja ekas ultrasuomalaisen jos tulee niin kysyt lääkäriltä hedelmöittymispäivästä.
 
Niimpä niin. Tyhmänä kun sanoin että voi tulla keskeytykseen mukaan niin hän epäröi viestissä miten pystyy kohtaamaan mut siinä tilantees.... Eli tuntuu ettei haluis mua sinne . Niin ja verikoekin oli kuulemma tänään positiivinen !!!
 
Viimeksi muokattu:
"hmm"
[QUOTE="hmm";30040123]Onko tiistaina tapahtunut ainoa panosi tuon naisen kanssa vai oletko paneskellut hänen kanssaan aiemminkin? Tiistainen ei vielä näkyisi testeissä...[/QUOTE]

Tarkoitin, että lauantaina tapahtunut.
 
"esikoinen tulossa"
http://www.vau.fi/raskaus/Olenko-raskaana/Elaman-synty/

Lähetä sille naiselle tuo linkki :) Ja tämä teksti (korosta huutomerkkien välinen teksti):

KOLME TAI NELJÄ PÄIVÄÄ HEDELTÖITTYMISEN JÄLKEEN morula saavuttaa kohtuontelon. Nyt morulaan muodostuu ontelo ja soluista tulee litteitä. Munasolua kutsutaan nyt blastokystiksi, jolla on kaksi solukerrosta.!!! Kuusi päivää hedelmöittymisen jälkeen munasolun kalvo kuoriutuu pois, minkä jälkeen blastokysti kiinnittyy kohdun limakalvoon.*Istukka alkaa kehittyä ja hCG-hormonia (human Chorionic Gonadotropin) alkaa muodostua. Tämä hormoni näkyy raskaustestissä, mutta toistaiseksi sitä on niin vähäinen määrä, että raskautta ei voi vielä varmentaa. !!!Alkio on nyt pieni laatta, joka on kiinnittynyt istukkaan rihmalla, josta myöhemmin kehittyy napanuora.*
 
viera.
Ap voi lähettää tuon ylläolevan Elämän synty -tekstin sille naiselle ja lisätä siihen, että tuotit liikaa tuskaa valehtelemalla siitä ettei muka ole toisia miehiä ollut. Ei ole halua edes nähdä moista petturinaista enää. Hyvästit jne.
 

Yhteistyössä