On mahdollista, mutten osaa veikata kummalla tärppäisi paremmin. Ollaan ite muutama kuukaus yritetty, aina ennen oviskipua, muttei ole tärpännyt. Nyt en kuollaksenikaan muista milloin pupuiltiin, mut ehkä mooonta päivää ennen oviskipuja ja sitten paljon myöhemmin. Aiemmin toivoin toosi paljon raskautta, mutta nyt olin valmis hellittämään hetkeksi ja aattelin etten sittenkään ole vielä valmis, kun esikoinenkin on alle 2v. (hän tuli suunniteltuna "yllärinä", ei yritetty, mutta annettiin tulla, jos on tullakseen, joten en noteerannu ihan alkuoireita lainkaan) No mitä sitten tapahtui?
Tänään viimeistään olisi menkkojen pitänyt alkaa. Paljon pitempään vaivannut rintojen arkuus, ruokahalun puute, menkkamaiset kivut alavatsassa, vihlaisut, kun tein äkkiliikkeitä, äksyily ja eilen nukutut 3h päikkärit sai mut mittaamaan kuumeen. Vähän koholla oli, 37. Sitten hulluuspäissäni tein testin, vaikka olin varma, ettei näy vielä. Ja kuinkas sitten kävikään?
Testasin itse juuri plussan. Odotan siis toista lastani. Itellä alkoi menkat 7.7.10 ja kesti omituisen lyhyen aikaa. Yleensä ne kestää 6-7 pvää, mutta nyt oli ohi jo 4 päivässä. Kierto on ollut sekava, mutta rauhoittunut hieman. Oviksen piti olla 20.7., mutta jo 18.7. alkoi menkkamainen kipu. Seuraavana päivänä maha oli järkyttävän kipeä, mihinkään ei kyennyt, makasin vain. Tuntui kuin olisi tuhannen ilmavaiva jäänyt vatsaan jököttämään.
Muistan ekasta raskaudesta sen, että tein testin 6. rv:lla ja siihen mennessä olin yökkinyt, palellut ja nukkunut paljon. Siideri ei maistunut ja lenkillä ollessa oli tosi voimaton olo, puuskututti. Ihmettelin suurentuneita rintojani ja sitten tuli niiden arkuutta. Olen tosi hoikka ja vatsa oli kummulla jo 13. viikolla.
Täällä pidetään peukkuja kaikille raskautta haluaville!