Raskaus?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taina

Vieras
Onko mahdollista tulla raskaaksi jos kuukautiset oli 13.-14-15.7.2010 ja ilman ehkäsyä 17.7.2010 ja ilman ehkäsyä 21.7.2010 niin kummalla tärppää helpommin raskaaksi?
Minulla on ollut vähän öklö olo jostain syystä ja ruoka ei maistu ja välillä pistelee kohtuun?

Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
On mahdollista. Ovulaatio voi olla aikasemmin ja siittiötkin voi elää 5 vrk.
Veikkaisin että ekasta tärppäis jos on normaalikierto,mut voi osua toiseenkin...

Mulla on normaali kierto 28-30 päivää.Miten voi vaan noin pian tulla tuollainen olo sitä ihmettelen ja tää on mulle eka raskaus :)

Ehkä toi toka saattais tärpätä. Ovulaatiohan on siinä kierron puolivälissä. Olisiko kyseessä ovulaatiokipuja, kun kerran pistelee. Tuskin nyt kuitenkaan raskausoireita..

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Ehkä toi toka saattais tärpätä. Ovulaatiohan on siinä kierron puolivälissä. Olisiko kyseessä ovulaatiokipuja, kun kerran pistelee. Tuskin nyt kuitenkaan raskausoireita..

Missä vaiheessa tuo ovulaatiokipu loppuu?Kuinka aikaisin alkaa ensikertalaisella nuo raskaus oireet tulemaan?
Toivottavasti jos raskaus alkaa,en oo uskaltanut tehdä testiä et mitä sieltä tulee..Jos oon raskaana aijon pitää sen piilossa mahdollisimman kauan :)

Alkuperäinen kirjoittaja taina:
Missä vaiheessa kannattaa tehdä raskaustesti,koska en ole testiä uskaltanut tehdä,että näkyy paremmin oikea tulos?

Sillon kun oletettujen menkkojen pitäisi alkaa. Ja yleisesti raskausoireet alkaa vasta kun menkat myöhässä.

tee vasta, kun seuraavat menkat pitäis alkaa eli sun kohdalla vasta 30 päivää viime menkkojen ekasta päivästä. ja muista, et ei välttämättä silloin vielä näy. hyvä olis odottaa pari päivää vielä siitäkin.

raskausoireet alkaa todellakin aikaisintaan sit ku menkat myöhässä, mut itse kyl oon tuntenut kiinnittymiskivun ja tienny jo ennenku menkat on jääny pois, et nyt tärppäs

Mahtaakohan missä vaiheessa maha pullistua niin että muut huomaa sen sitten,jos olen raskaana,nyt painan 56kg ja 170cm pitkä ja minulla on aika treenattu kroppa joten lihaksia on paljon.?Kiitos vastanneille :)

Ite oon toivonut toista lasta pitkän aikaa jo. Yli vuoden oon ollut ilman ehkäisyä.
Ei ole vaan onnistanut :/
En oikein tiedä aina koska on ovulaatio viime menkat loppuivat 14.7 kietokin vaihtelee 21-28 päivää. Nyt ollaan kyllä 16.7, 17.7, 19.7 ja 20.7 pupuiltu
Saa nähdä onnistaako,jos useamman kerran kokeilee ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ite oon toivonut toista lasta pitkän aikaa jo. Yli vuoden oon ollut ilman ehkäisyä.
En oikein tiedä aina koska on ovulaatio viime menkat loppuivat 14.7 kietokin vaihtelee 21-28 päivää. Nyt ollaan kyllä 16.7, 17.7, 19.7 ja 20.7 pupuiltu

Toivottavasti tärppää :)
Itellä ihan vahingossa tapahtui,jota ei suunniteltu.

On mahdollista, mutten osaa veikata kummalla tärppäisi paremmin. Ollaan ite muutama kuukaus yritetty, aina ennen oviskipua, muttei ole tärpännyt. Nyt en kuollaksenikaan muista milloin pupuiltiin, mut ehkä mooonta päivää ennen oviskipuja ja sitten paljon myöhemmin. Aiemmin toivoin toosi paljon raskautta, mutta nyt olin valmis hellittämään hetkeksi ja aattelin etten sittenkään ole vielä valmis, kun esikoinenkin on alle 2v. (hän tuli suunniteltuna "yllärinä", ei yritetty, mutta annettiin tulla, jos on tullakseen, joten en noteerannu ihan alkuoireita lainkaan) No mitä sitten tapahtui?

Tänään viimeistään olisi menkkojen pitänyt alkaa. Paljon pitempään vaivannut rintojen arkuus, ruokahalun puute, menkkamaiset kivut alavatsassa, vihlaisut, kun tein äkkiliikkeitä, äksyily ja eilen nukutut 3h päikkärit sai mut mittaamaan kuumeen. Vähän koholla oli, 37. Sitten hulluuspäissäni tein testin, vaikka olin varma, ettei näy vielä. Ja kuinkas sitten kävikään?

Testasin itse juuri plussan. Odotan siis toista lastani. Itellä alkoi menkat 7.7.10 ja kesti omituisen lyhyen aikaa. Yleensä ne kestää 6-7 pvää, mutta nyt oli ohi jo 4 päivässä. Kierto on ollut sekava, mutta rauhoittunut hieman. Oviksen piti olla 20.7., mutta jo 18.7. alkoi menkkamainen kipu. Seuraavana päivänä maha oli järkyttävän kipeä, mihinkään ei kyennyt, makasin vain. Tuntui kuin olisi tuhannen ilmavaiva jäänyt vatsaan jököttämään.

Muistan ekasta raskaudesta sen, että tein testin 6. rv:lla ja siihen mennessä olin yökkinyt, palellut ja nukkunut paljon. Siideri ei maistunut ja lenkillä ollessa oli tosi voimaton olo, puuskututti. Ihmettelin suurentuneita rintojani ja sitten tuli niiden arkuutta. Olen tosi hoikka ja vatsa oli kummulla jo 13. viikolla.

Täällä pidetään peukkuja kaikille raskautta haluaville!

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Mie: Toivon todella, että sinulla tärppäisi. Me pupuillaan tosi harvoin, n. kerran kuussa ja ei koskaan aivan oletetun oviksen aikoihin. Ei siis yrittämällä yritetty, mutta mahoton hinku raskautua itellä oli. Itkin jokaisen menkan alkua. Ja nyt kun 9 kk oli kulunut, into laantui ja mukamas järkevöidyin, jotta en pettyisi menkkojen tuloa, kävi näin. Mullakin tosi sekava kierto, ei siihen voinut lainkaan luottaa.

Yhteistyössä