Raskaus oireet vaihtelee ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maanantai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maanantai

Uusi jäsen
03.11.2007
1
0
1
Minulla on viikko 8.2 menossa ja keskenmenon pelko on järkyttävä :( onko teillä muilla raskaus-oireet vaihdelleet päivästä toiseen?
Minulla on takana 4 keskenmenoa ja ensimmäisessä keskenmenossani raskaus-oireet alkoivat hiipua noin viikolla 6, ja kysyin tästä lääkäriltäni ja hän sanoi että jos oireet ovat alkaneet hiipua, herää kysymys että jatkuuko raskaus... ja ultrassa selvisi että kesken oli mennyt.
Nyt tutkailen tietysti kokoajan oloani ja joinain aamuina on "liian normaali" olo ja heti muistuu mieleen nuo lääkärin sanat.
Muutenkin oireideni vähäisyys pelottaa.. tänään onneksi taas rintoja kiristää ja on turvonneet. Lievää ällötystä on myös ollut joinain päivinä.
Mites teillä muilla, onko teidän oireet vaihdellut ?

Hei Maanantai, kyllä ne oireet vaihtelevat kovastikin. Itselläni oli inhottava kesto pahoinvointi/oksetus kuukauden ajan. Mutta oli aamuja kun kuvittelin sen loppuneen ja olo oli mitä parhain, iltaan kun päästiin niin vaivuin taas sohvalle kyökkimään. Tarrasukkia teille ja pidän peukkuja jotta kaikki menee hyvin!
Talvipäivä terveisin Kuunlilja 12+6

kylläpä nuo on vaihdelleet.ekassa raskaudessa olo oli lähes sama koko jan alkuviikot mutta tässä toisessa raskaudessa varsinaiset oireet alkoivat vasta 10 viikolla ja olinkin ekaan ultraan asti aika epävarma koko jutusta.mutta kun siinä sit kaikki oli kunnossa niin uskalsin alkaa nauttia raskaudesta.toivottavsti myös sinä pystyt siihen vaikka ymmärrän huolesi aiempien keskenmenojen takia.

7+5. Kuvotusta putkeen monta päivää. Sitten yhtäkkiä puoleksi päiväksi täysin oireeton olo. Rinnat aamuisin noustessa välillä hurjan arat, välillä en muistakaan niitä. Valtava uupumus, jolloin nukun kaiken päivää ja eilen olin yhtäkkiä täysin virkeänä koko päivän ja valvoin myöhempään kuin normaalisti. Alussa säikähdin minäkin tätä vaihtelua, mutta nyt huomaan, että se on jatkuvaa ja normaalia.

lutuliini 7+4

Onko se normaalia että paleltaa koko ajan? Palelen ihan koko ajan, vaikka olisi kuinka paljon vaatteita päällä. :/ Toki on sellaisia hetkiäkin kun oikein hikoiluttaa ja on tukala mutta ne kestää yleensä muutaman minuutin. Onko muilla tällaista?

Toinen juttu, eilen en syönyt oikein mitään, ensin ei ollut nälkä ja sitten kun nälkä yllätti ja sain ruokaa niin en montaa palaa jaksanut syödä. Suklaanhimo senkun vain yltyy. Koko ajan pitäisi saada vain suklaata. Onko muilla kokemuksia tällaisesta? :ashamed:
Kertaakaan en ole vielä ollut vessassa oksentamassa pahoinvoinnin takia, tai minkään muunkaan takia. :x

kahdella aikaisemmalla kerralla olen ollut normaaleista oireista kärsivä, pahoinvoiva, yökkivä, nälkäinen ahmatti, pissalla ravaava turpea tissinen jne...
nyt kolmas raskaus menossa eikä ole oireina kuin pissatus. Nännin päät vähän kipeät tai ennemminkin arat mutta ei minkäänlaista pahaa oloa tai yökötystä.

Yhteistyössä