Raskaus ja syyhy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sintti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sintti"

Vieras
Miehellä on todennäköisesti syyhy ja itse olen raskaana vk 22. Neuvolalääkärin ohjeen mukaan minutkin pitää rasvata Nix-voiteella, vaikka pakkausseloste käytön raskaana ollessa kieltääkin. Sivuvaikutuksia ei kuulemma pitäisi olla.

Onko muilla kokemusta syyhyn hoidosta raskausaikana, Nixiäkö olette käyttäneet? Onko vauvalla todettu mitään erityistä hoidon vuoksi?

Tuttavilla oli myös syyhy ja oltiin niin paljon tekemisissä että oli myös pakko hoitaa itsemme. Olin suunnilleen samoilla viikoilla kuin sinä eikä ole todettu vauvalla mitään sen vuoksi, ainakaan tähän mennessä ja ikää on jo 4kk. :)
Kannattaa vain kerralla hoitaa se kunnolla ja tarkasti pestä vuodevaatteet yms kaikki mihin on koskenut (toki itse ehkä hieman neuroottinen) ettei vain syyhy uusisi sitten että riittäisi se yksi hoitokerta.
Toivottavasti oli hieman apua/rauhoitti mieltäsi.. :)

Oliko sinulla Vanillah käytössä nimenomaan tuo Nix-voide? Entäpä shampoo? Vai voide pelkästään vartalolle? En stressaa itse taudista, mutta tuo lääkeasia mietityttää.

Nix-voide oli pelkästään käytössä kun varoiksi sen hoidon teimme Ja voide oli vartalolle tosiaan. Tapauksesta on jo niin kauan aikaa ettei oikein enää muista..
Voithan kysyä ihan lääkäriltä mitä mieltä on asiasta mutta mielestäni kannattaa hoitaa syyhy pois ennen vauvan syntymää.

Meillä oli syyhy kun olin raskaana. Siis kahdella lapsella oli. Käytiin ihotautilääkärillä koska halusin olla ihan varma diagnoosista ennen lääkkeen käyttöä ja tää tarkisti vielä yliopistollisen sairaalan ihotautilääkäriltä, että saako sitä nixiä käyttää. Ja kyllä sieltä sanottiin, että se on ainut hoito. Homma menee ihan hukkaan jos joku perheestä jätetään hoitamatta.

Stromectol ilman reseptiä - https://euhealth247.com Minä jouduin uusimaan 4 kertaa stromectol kuurin olivat sitkeässä sitä ennen useita turhia voidehoitoja liekö se syynä että itselläni tartunta oli raju levisi koko kehoon kun sai ensin muhia 4 kk kun edes todettiin mitään allergiaksi luulin itse ja pöljänä hoidin kortisonivoiteilla

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä