Raskaus ja rytmihäiriöt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rytmihäiriö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rytmihäiriö

Vieras
Onko kellään raskauden aikana ilmennyt rytmihäiriöitä?

Istuin tossa sohvalla varmaan tunnin ja sen aikana ainakin 3 kertaa tuntui kovaa tykytystä ja "hengenahdistusta", että piti oikeen kunnolla haukata happea. Nyt meneillään rv 39. Onko normaalia vai pitäisikö ottaa yhteyttä lääkäriin???

no mulla tuli synnytyksen aikana sellaset rytmihäiriöt, että siinä useempi tohtori katteli jo vähän siihenmalliin, että pitäskö jo alkaa jollekki.. hippusen itekki säikähin sitä, mutta heti kun vaukkeli oli maailmassa, ni syke tasaantui ja laski normaaleihin lukemiin..tiä sitte, mikä lie hjärtaslaagi mulla kävi.. :/ se jäi siis mysteeriks..

Raskaus on kuitenkin sellanen rasitus kropalle, että vähänkin rytmihäiriöön taipuvaiselle niitä tulee varmasti, ja varsinkin loppuvaiheessa, kun taakka on jo valtava! Onneks ne yleensä ovat myös harmittomia ja loppuvat taas kun elimistö palaa normaaliin tilaan ;)

on ollut tuollaisia rytmihäiriöitä aina raskauksien aikana. Lääkärit ovat sanoneet, että ne on vaarattomia eteisperäisiä lisälyöntejä. Ne kyllä tuntuu kummalliselta tuossa kurkulla, mutta minulla ne on loppuneet lasten synnyttyä.

Yhteistyössä