Ei alkuraskaudessa ainakaan haittaa matkustelu, kunhan pitää huolen ihan normaaleista raskauden ajan ruokavalioista ja elintarvikehygieniasta.
Ja jos vakuutukset ovat kunnossa, niin matkanhan voi perua jos tulee jotain komplikaatioita. Eikös matkat muutenkin voi perua terveydellisten syiden takia? Siis vaikkei vakuutusta oliskaan?
Kuten Amodini sanoi, joka kolkassa maailmaa naiset saavat terveitä lapsia; itse tunnen monia ulkosuomalaisia, jotka ovat viettäneet raskautensa ja synnyttäneet lapsensa turvallisesti eri maissa, myös ns. kehitysmaissa!