P
Piitu
Vieras
Kysyisin apuja laihdutukseen raskauden aikana. Olen parissa kuukaudessa pudottanut painoa n. 12 kg ja lisää tippuu hyvällä vauhdilla. Nyt kuitenkin haaveilen pienokaisesta ja tahtoisin myös jatkaa hyvin alkanutta laihista
Onko mahdoton yhtälö? Jos kuitenkin syö aamulla puuron (niin kuin olen neljä kuukautta jo tehnyt ja niin kauan kuin pystyn
) kaksi lämmintä ateriaa ja välipaloja, mutta kaikki kuitenkin terveellisesti ja paljon kasviksia. Jauheliha yms. ovat kevyttuotteita ja mehut/limut lightversioita. Eli lähes suoraan painonvartioiden ohjeiden mukaan. Nyt vielä syön vain yhden lämpimän aterian päivässä ja päivällä vain hedelmiä ja salaattia ja ehkä jotain leipää/näkkäriä.
Painoni on pudonnut vain ainoastaan herkkujen poisjätöllä ja kasvisten lisäyksellä ruokavalioon, ehkä myös annoskoot ovat pienentyneet. Eli siis ei mitään syömättömyysdiettin..
Tulisiko ottaa yhteyttä neuvolaan jo nyt ennen tärppiä ja keskustella asiasta vai mennä omin päin? Syön Matrifolineja jo nyt neuvolan suosituksesta (suvussa selkäydinkohjua), eli vitamiinitkin tulee takuulla sieltä.
Onko lightjuomista haittaa sikiölle? Onko jokin makeutusaine vaarallista?
Nyt kaikki neuvot ja vinkit kehiin, kaikki tieto otetaan vastaan iloisilla mielin!!
Onko mahdoton yhtälö? Jos kuitenkin syö aamulla puuron (niin kuin olen neljä kuukautta jo tehnyt ja niin kauan kuin pystyn
Painoni on pudonnut vain ainoastaan herkkujen poisjätöllä ja kasvisten lisäyksellä ruokavalioon, ehkä myös annoskoot ovat pienentyneet. Eli siis ei mitään syömättömyysdiettin..
Tulisiko ottaa yhteyttä neuvolaan jo nyt ennen tärppiä ja keskustella asiasta vai mennä omin päin? Syön Matrifolineja jo nyt neuvolan suosituksesta (suvussa selkäydinkohjua), eli vitamiinitkin tulee takuulla sieltä.
Onko lightjuomista haittaa sikiölle? Onko jokin makeutusaine vaarallista?
Nyt kaikki neuvot ja vinkit kehiin, kaikki tieto otetaan vastaan iloisilla mielin!!