Raskaus ja ihastuminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä ihmettä..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä ihmettä..

Vieras
Tämä on todella hämmentävää. En tiiä enää mitä pitäisi ajatella. Olen rv 12+3 raskaana ja seurustelen ihanan miehen kanssa jota rakastan paljon, yhteistä eloa on takana kuusi vuotta ja omaan taloon juuri muutimme. Kaikki on siis täydellisesti. Mutta... Nyt viime aikoina olen tainnut ihastua ystävääni kenet olen tuntenut muutaman vuoden ja joka on siis nainen. Näen monina öinä hänestä unia joissa tehdään aikalailla muutakin kuin ollaan ystäviä. Suoraan sanottuna seksiunia ja aika rivoja sellaisia. Monesti käy myös mielessä että nuo unelmat voisi vaikka toteuttaa, mutta en todellakaan uskalla mitään ehdottelemalla riskeerata meidän ystävyyttä. Mitään emme siis oikeassa elämässä ole tehneet, muuta kuin halailleet ja humalassa joskus jotain pusuja annettu (ei kuitenkaan mitään muuta kuin kaverimielessä kaikki pussailutkin olivat).

Voiko tämä kaikki olla raskauden hormonipyörityksestä johtuvaa vaihetta vai mitä tämä on? Miten mä tästä selviän ja unohtuuko tämä joskus?

Varmasti ainakin kannattaa olla mainitsematta asiasta miehelleni tai ystävälleni.
Ja ihan mielenkiinnosta, vaikka itse tuskin tästä koskaan tulen heille kummallekaan puhumaan, niin kysyisin että jos joku on ollut samankaltaisessa tilanteessa ja kertonut, niin miten asiaan on reagoitu?

Mulla ainakin hormonit hyrräs raskausaikana vallan hurjana, nyt onkin ollut sitten aika hiljainen ja kuiva kausi viimeisen vuoden. Uskoisin että hormoneista sinullakin kyse..

mäkin olin ihan ihmeissäni kun huomasin ihastuneeni yhteen tyttöön.
aikasemmin kokemuksia on kyllä ihan seksistäkin naisenkanssa,mutta tunteita ei ole ollut.
mullakin on mies ja lapsia. en ole myöskään raskaana.
entiedä,jos oisin sinkku niin voisin ehkä jopa seurustella tuon tyypinkanssa. nythän se ei onnistu.
kyllä ne tunteet siittä slekiää ja ihastumisia tulee ja menee. jotkut viehättyy vaan vastakkaisesta sukupuolesta ja jotkut molemmista jne. olen aikuinen,lähellä 30v ja aika puskista tää mulle tuli.

saa aikaa kaikenlaista. Mä esimerkiksi muistelin kaiholla kaikkia ihania exiäni...
Olen kuullut et suurin osa alle 3v lasten vanhempien eroista `turhia`.
Ensin raskaushormonit sekottaa tilannetta,sit imetyshormonit ja valvotut yöt.Joskus siinä 3v kohdalla alkaa helpottaa.

Ota ihan iisisti vaan.Ja pidä asia omana tietonasi...

En mä nyt aikonutkaan sen kanssa mennä "panemaan" mutta mietin vaan et pitäiskö tästä koko asiasta edes puhua kummalekaan. Ehkä olen hiljaa vaan.
Helpottavaa tietää että muillakin on raskaushormonit saanut vaikka mitä aikaan :) ehkä tää tästä..

Yhteistyössä