M
mitä ihmettä..
Vieras
Tämä on todella hämmentävää. En tiiä enää mitä pitäisi ajatella. Olen rv 12+3 raskaana ja seurustelen ihanan miehen kanssa jota rakastan paljon, yhteistä eloa on takana kuusi vuotta ja omaan taloon juuri muutimme. Kaikki on siis täydellisesti. Mutta... Nyt viime aikoina olen tainnut ihastua ystävääni kenet olen tuntenut muutaman vuoden ja joka on siis nainen. Näen monina öinä hänestä unia joissa tehdään aikalailla muutakin kuin ollaan ystäviä. Suoraan sanottuna seksiunia ja aika rivoja sellaisia. Monesti käy myös mielessä että nuo unelmat voisi vaikka toteuttaa, mutta en todellakaan uskalla mitään ehdottelemalla riskeerata meidän ystävyyttä. Mitään emme siis oikeassa elämässä ole tehneet, muuta kuin halailleet ja humalassa joskus jotain pusuja annettu (ei kuitenkaan mitään muuta kuin kaverimielessä kaikki pussailutkin olivat).
Voiko tämä kaikki olla raskauden hormonipyörityksestä johtuvaa vaihetta vai mitä tämä on? Miten mä tästä selviän ja unohtuuko tämä joskus?
Varmasti ainakin kannattaa olla mainitsematta asiasta miehelleni tai ystävälleni.
Ja ihan mielenkiinnosta, vaikka itse tuskin tästä koskaan tulen heille kummallekaan puhumaan, niin kysyisin että jos joku on ollut samankaltaisessa tilanteessa ja kertonut, niin miten asiaan on reagoitu?
Voiko tämä kaikki olla raskauden hormonipyörityksestä johtuvaa vaihetta vai mitä tämä on? Miten mä tästä selviän ja unohtuuko tämä joskus?
Varmasti ainakin kannattaa olla mainitsematta asiasta miehelleni tai ystävälleni.
Ja ihan mielenkiinnosta, vaikka itse tuskin tästä koskaan tulen heille kummallekaan puhumaan, niin kysyisin että jos joku on ollut samankaltaisessa tilanteessa ja kertonut, niin miten asiaan on reagoitu?