onko ihastuminen inhimillistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mä vaan"

Vieras
Joopas joo,nyt se sitten tapahtui..ei voi mitään,ihastuin palavasti erääseen mieheen,samoin hän minuun. olen perheellinen,rakastan miestäni ja meillä on pitkä suhde jo takana. en halua pettää miestäni missään tapauksessa,eikä mitään ole tapahtunutkaan,ainakaan vielä...enkä haluaisi antaa tapahtuakaan. mutta kaiken järjen vastaisesti ihastuin aivan silmittömästi. Nyt yritän vaan ottaa järjen käteen ja unohtaa tämän ihastukseni kohteen ennen kun mitään peruuttamatonta tapahtuu. Onko tämä inhimillistä että ihastua voi,vaikka omassa suhteessa on kaikki hyvin. en ymmärrä itsekään tätä ollenkaan,miten näin pääsi käymään. En missään nimessä haluaisi pettää miestäni. Kellekään koskaan tapahtunut vastaavaa,onko tämä inhimillistä kelle tahansa vai olenko aivan hirveä ihminen?

Ihastukset tosiaan tulee ja menee, ne palavatkin sammuu. Ihastus kestää puolesta vuodesta kahteen. Rakkaus, se on ja pysyy, tosin sitäkin täytyy muistaa pitää yllä.

niinpä,taidatte olla oikeassa. mun täytyy vaan antaa ajan kulua ja unohtaa. etenkin jos en näe ihastukseni kohdetta niin unohtuu nopeammin. tuo tärkeä pointti,et rakkauttakin täytyy muistaa pitää yllä.

Yhteistyössä