raskaus ja herbalife?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hei,

Minä syön herbalifea ja olen raskaana. Lääkärihän ei käskenyt syödä kahden edestä vaan tuplasti terveellisemmin. =)

Googlesta löysin alla olevan linkin, josta voi lukea erään herbalifea käyttäneen kuuden lapsen äidin tarinan.

http://groups.msn.com/Herbainfo/aliravitsemus.msnw?action=get_message&mview=0&ID_Message=184&LastModified=4675420765856320485&all_topics=1

Kiitos linkistä! Mää tilasin jo sitä perus proteiinia ja niitä kuitutabletteja ja ajattelin niillä alottaa. Järellä ajattelin että ei voi olla haittaa ku tuoteselosteen luki läpi niin ruokaahan, terveellistä semmosta siinä on..

T:alkuperäinen kyselijä

Mä olen hörpännyt pirtelön aamupalaks ja yhden monivitamiinin ottanut ja välillä niitä kalaölykapseleita.
Imetyksen aikana alan myös käyttää kuitutabletteja ja jos kuntoilemaan alan, niin myös toinen pirtelö päivässä palautumisjuomaks.

Minä syön ihan koko perussatsia (protsku, vitamiinit, kuidut ja cell-activator) ja ajattelin vielä lisätä vihreät ja beiget seuraavan tilauksen yhteydessä.

Niin, en minäkään missään nimessä yritä laihduttaa raskauden aikana, vaan ainoastaan haluan taata jokaisen ravintoaineen saannin lisäravinteilla ja terveellisellä ruokavaliolla. Tällöin en siis korvaa ateroita herballa, vaan syön sitä ravintolisänä.

Terveisin,
Linkin lähettäjä

Kaverini käytti koko raskausajan Herbaa (proteiinijuomaa). Esim. eräästä päivän syömisistä: aamupalaksi herbapirtelö, kahvi, voileipä. Seuraavaksi päivällä jäätelö. Ensimmäinen ruoka klo 20:00 illalla. Seuraavana aamuna puolikas sämpylä ja Herbapirtelö. Loppupäivän syömisistä en tiedä, koska en halunnut sitä tietää, koska säälitti syntymätön vauva!
No, vauva syntyi ennen aikojaan (1,5 kk), alipainoisena (vähän reilu 2 kg). Pituutta 42 cm.
Eli näin EI ainakaan käytetä Herbaa. Kyllä ne kilot lähtee imettämällä!

t: vierestä seurannut

Yhteistyössä