R
raskaana
Vieras
Siis olen viikolla 30 ja tuntuu etten saa henkeä. Työterveyslääkäri määräsi jotain astmalääkettä mutta ei auta yhtään. Painaako se vauva näin pahasti keuhkoja vai mikä hitto mulla on. Onks kokemuksia ja vinkkejä. Kai se täytyy tilailla lääkäriäkin, mut jos jollain on kokemuksia..