Huvipuisto ja raskaus??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -BabyFever-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

-BabyFever-

Jäsen
23.02.2011
33
0
6
Tampere
Heipparallaa kaikille.. :p

olisin ensi viikolla menossa linnanmäelle..rv 7 ois sillon. Laitteitahan ei suositella raskaana oleville mutta kuinka alussa raskaana oleville? vai voiko jo ihan alkuraskaudessa olla haittaa..yks laite toki mielessä mihin en mee mikä puristaa ihan liikaa ja tuntuu epämukavalta muutenkin..mutta niinku noin muuten. Onko teillä kokemuksia??

Luin vanhoja keskusteluja netissä missä aiheesta keskusteltiin. Jotkut oli ihan jo rv 18 mennyt laitteissa ja jotkut ei uskaltanu ees vaikka raskaus oli ihan alkutekijöissään. Onko teillä kokemuksia :) Itse en menis enää kyl 18rv mutta nyt kun 7 raskausviikko aluillaan et kuinka paljon siitä nyt haittaa vois olla?? =)

Se on ainut pieni reissu mitä mahdollista koko kesän aikana tehdä, joten ei olisi kivaa jäädä vaan katsomaan tai sitten jäädä kokonaan pois reissusta :'( jos jollain tietoa/kokemusta siitä että voi oikeasti olla suurta haittaa niin tottakai vauvan terveyttä ajattelen..mutta jos vaan olettamuksia niin..sillon kai omaa kroppaa kuunnellen meen =)

rv 7, mene vain! Itse en pahoinvoivana tai ison vatsan kanssa mene laitteisiin mutta tottakai joka kesä siellä on käytävä. Jos yhtään helpottaa, katso Linnanmäen nettisivut. Siellä on merkitty laitteet mitkä eivät sovi raskaana oleville.

juu..niinhän olen myös kuullut että kaikki huvipuistot laittaa vaan yleensä että ei sovi rakaana oleville koska ei ota vastuuta jos jotain tapahtuukin..mut että täs vaiheessa ei vielä haittaa olis :) että kylä varmaan sinne meen pyöriin, jos olo on sen mukanen että pystyy :p

Mee ihmeessä! Eihän kaikki ees välttämättä oo vielä huomanneet tolle rvlle olevansa raskaana ja eläävät normaalia elämää.:) tuskin siis noin alussa haittaa.:)