Särkänniemi ja raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja memmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

memmu

Vieras
Onko kukaan käynyt särkänniemessä niissä vehkeissä raskaana. Siellähän on ne suositukset mitä ne ei suosittele raskaana oleville, mutta onko muihin laitteisiin sitten turvallista mennä? Viikkoja olis reissun aikaan jotain 22-24. Mies kyllä menee muksujen kanssa, mutta jaksaako sitten koko päivää hillua niissä laitteissa. Ja olishan se itekki mukava tehä jotain muuta ku vaan seistä tököttää ja oottaa että muu perhe hurvittelee. Onko siis kokemuksia?

Mä mietein ihan samaa yks päivä ääneen ja anoppi sano joka on siis terveydenhoitaja että niitä ei suositella raskausaikana..Kun siinä on kaikki mahan päälle laitettavat turvakaaret ja muutenkin.

Nautiskele rauhallisista hetkistä jätskin kera ja anna miehes koheltaa muksujen kanssa :D Ite en ottanu riskiä menemällä mihinkään muuhun ku johonkin lasten juttuihin nuorimmaisen kanssa. Kerkee sitä sitte taas...

kävin viimekesänä ja raskausviikkoja taisi olla jotain 34.
eihän niihin mahdu enää niihin aikustenlaitteisiin kun maha ei anna periksi turvalaitteille..mutta muutamissa lastenlaitteessa olin muksuni kanssa. ja toki sitten vielä oltiin taikajoessa ym. yhdessä. turvallista on mennä semmoisiin mihin mahdut,mutta ei semmosiin missä on äkkipysäyksen ym.vaara ja niissähän on sitten kiellot erikseen. ihan kivaa oli kyllä,tänäkesänäkin menossa ja samanverran viikkoja sillon =)

En mä niihin hurjempiin aatellukkaan mennä :) Mutta aattelin, että kun tuo pienempi on pari vuotias niin jos sen kanssa sitten menis niihin johonki "lasten vehkeisiin" esim. siihen pikku hinaajaan yms. Oliskos se sitten turvallinen laite?

Mä oli ekaa odottaessa joskus noilla viikoilla miehen sekä kummipoikani kanssa Joko lintsillä tai Särkkiksessä. Mä menin yhteen koneeseen joka pyöri ympyrää ja välillä pysähtyi pää alaspäin. En tajunnutkaan, että olis pitänyt jättää menemättä tuollaiseen laitteeseen. Laitteen pysähdyttyä jonkin aikaa mahassa oli ihan hiljaista, mutta hetken päästä alkoi kamala potkiminen. Voi poika reppanaa mitä kyytiä sai, onneksi ei sattunut mitään pahempaa.

Viime kesänä olimme kaverini kanssa powerparkissa. Molemmat olimme raskaina ja vatsa oli vielä aika pieni.
Kysyimme laitepojilta asiaa, varmistivat asian vielä jostain muualta ja eivät suositelleet.

Haukkukaa pois, mutta menimme kuitenkin. Laitteet olivat sellaisia että vatsa ei puristunut ja suojasimme vatsaa. Yksi laite välistä jätettiin, jossa vatsa oli laitettu "puristuksiin" ja muutenkin heitti ympäri miten sattui.

Mitään ongelmia ei tullut ja molemmat pojat on kunnossa. Ehkä heistä hiukan hurjioa ja meneviä tulee, mutta eipä se mittään.

Yhteistyössä