No mun esikoinen on 27 ja kuopus 25, eli juu en alottas vauva rumpaa enään tuolloinAlkuperäinen kirjoittaja maissihiiri :Tekisin abortin. Mun esikoinen on jo 24v kun mä olen 44v, en todellakaan halua vauvoja enää noin vanhana.
Mä en halua olla raskaana tuon ikäisenä.Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Minä en käsitä, miksi joku olisi valmis aborttiin vain siksi, että äiti on nelikymppinen. Siis sellainen, jolla on itsellään lapsia. Monia muita syitä vielä ymmärrän, mutta en iän takia.
Eipä siinä kai sen isompaa menehtymisen riskiä ole kuin nuoremmallakaan. Riskit on toisenlaisia...Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Mietin tuota riskien määrää.Lapselle ja itselle.ja sitten sitä että nämä vanhemmat jo olevat lapset jäisivät ilman äitiä jos riski jo kovin suuri.
En minäkään ja veikkaan että mulla on jo lapsenlapsia tuossa iässä.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mä en halua olla raskaana tuon ikäisenä.Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Minä en käsitä, miksi joku olisi valmis aborttiin vain siksi, että äiti on nelikymppinen. Siis sellainen, jolla on itsellään lapsia. Monia muita syitä vielä ymmärrän, mutta en iän takia.
En mäkään haluais, olen saanut ekan lapsen 20vuotiaana, ja ajattelen, että sitten taas 40+ ikäisenä mulla on oikeus nauttia ihan omasta elämästä ja oon kuitenkin suht nuori sitten kun lapset on täysikäsiä. Itsekästä, myönnän kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mä en halua olla raskaana tuon ikäisenä.Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Minä en käsitä, miksi joku olisi valmis aborttiin vain siksi, että äiti on nelikymppinen. Siis sellainen, jolla on itsellään lapsia. Monia muita syitä vielä ymmärrän, mutta en iän takia.
No mitä mieltä tuosta muka pitääs olla? Mun isä täytti 61v. sinä vuonna kun mun veli täytti 18v. eikä siinä ole mun mielestä mitään ihmeellistä.Alkuperäinen kirjoittaja ...:mitäs mieltä isästä joka 61 kun nuorimmainen 18...