raskaudesta......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kuinka moni on ollut aivan varma ettei ole raskaana ja sitten kuitenkin testi näyttänyt plussaa? Itsellä hirvee vauvakuume ja vauvaa ihan tosissaan nyt yritetty,menkkoihin aikaa viel n.viikko,välillä maha on jotenkin kipeä mut eipä paljon muuta sit olekaan ja olo/tunne muutenkin sellainen et ei ole tässä kierrossa kyllä tärpännyt..miten teillä muilla,onko ollut yhtään samanlaista tai edes samantapasta?

Mun kokemuksen mukaan se oma tunne ei liity siihen millään tavoin :) Joskus oon ollut aivan varma et oon raskaana ja testi näyttänyt negaa. Joskus taas aivan varma että en kuitenkaan ole raskaana ja testi näyttänyt plussaa. Joskus taas ollut varma raskaudesta ja testi näyttänyt plussaa. Joskus varma että en ole ja testi näyttänyt negaa. Onpa jopa sattunut niinkin et ei ole ollut minkäänlaista oloa ja testi on näyttäny plussa tai negaa.

Itse haaveilin tosta plussasta yli vuoden ja joka kuussa olin "varma" että nyt oon paksuna. Oli kaikkia oireita. Joka kuussa tein myös testinkin joka oli nega. Nyt tässä vikassa kierrossa jossa raskauduin, mulla ei ollut mitään oireita ja yllätys oli suuri kun testi näytti haamun!

Yhteistyössä