A
ap
Vieras
Kuinka moni on ollut aivan varma ettei ole raskaana ja sitten kuitenkin testi näyttänyt plussaa? Itsellä hirvee vauvakuume ja vauvaa ihan tosissaan nyt yritetty,menkkoihin aikaa viel n.viikko,välillä maha on jotenkin kipeä mut eipä paljon muuta sit olekaan ja olo/tunne muutenkin sellainen et ei ole tässä kierrossa kyllä tärpännyt..miten teillä muilla,onko ollut yhtään samanlaista tai edes samantapasta?