V
vieras
Vieras
Mitä ootte mieltä, tai onko kellään kokemusta. Määräaikainen soppari on loppumassa ja pitäisi uusia töitä hakea. olen kuitenkin 17viikolla raskaana joten kauaa en kerkeäisi töissä olemaan. Tiedossa olisi yksi älyttömän hyvä ja kiinnostava vakkaripaikka jota haluaisin hakea. Mutta kyllähän sen nyt arvata saattaa, ettei mitään pallomahaa varmaan töihin ota. Vai ottaako? jos on oikeasti pätevä tms. niin mitäköhän työnantaja sanoo? vai heitänkö vaan tunikan niskaan ja vedän mahan sisään enkä puhu raskaudesta mitään. Sitten jos töihin kutsu tulee ja soppari kirjoitetaan, niin ilmoitan, että niin minullahan alkaa sitten sillon ja sillon äitiysloma..
Mitä ootte mieltä? vaikea on töitä tässä tilassa saada, mutten halua jäädä työttömäksikään! tiedän että on sitten kyllä aikaa hakea töitä ja onko tonne nyt pakko itsensä tunkea, mutta miksi jäisin muiden rahoilla kotiin kun työkuntoinen kuitenkin olen ja halukas töitä tekemään.. Mitä tekisitte?
Sehän on laissa sanottu, ettei raskauden perusteella saa syrjiä mutta niin, sehän on vaan teoriassa.
Mitä ootte mieltä? vaikea on töitä tässä tilassa saada, mutten halua jäädä työttömäksikään! tiedän että on sitten kyllä aikaa hakea töitä ja onko tonne nyt pakko itsensä tunkea, mutta miksi jäisin muiden rahoilla kotiin kun työkuntoinen kuitenkin olen ja halukas töitä tekemään.. Mitä tekisitte?
Sehän on laissa sanottu, ettei raskauden perusteella saa syrjiä mutta niin, sehän on vaan teoriassa.