raskaudenoireet ja kuukautiset

Ovulaation aikana harrastin seksiä,en polta,enkä juo kahvia joten suurella todennäköisyydellä tapahtui hedelmöitys ja viikko sen jälkeen alkoi raskaus oireet:päänsärkyä,pahaoloa,tiheentynyt virtsaamisen tarve,alavatsan pistelyä(vihlontaa)kuukautisten piti alkaa viikkon päästä,olin 100%varma että olen raskaana..

tein testin kun kuukautisten tuli alkaa se oli negatiivinen ja päivää myöhemmin alkoi kuukautiset,veri on tummempaa kuin normaalisti ja täynnä hyytymiä.. :'(

oireet ovat kuitenkin jatkuneet ja vuotoa on ollut nyt n.3pvä.. kävi mielessä että voiskohan olla kyseessä kaksoisraskaus joista toinen ei vaan kiinnittynyt kohdun seinään kunnolla?

Kuitenkin kyntenikin on vahvistuneet ja edelleen on tunne että olen raskaana,teen testin n.viikon päästä..mutta onko jollekin käynyt näin?ja ollut kuitenkin raskaana..olisin kiitollinen vastauksista.. :D

ainiin voiko sillä olla vaikutusta että tein viime syksynä abortin?sillosessa raskaudessa oireet eivät tuntuneet näin varhaisessa vaiheessa olisin nyt viikolla 5+2
 
priscilla-elvis
olen miettinyt ihan samaa edellinen kierto oli 55päivää eli siis n.20päivää myöhässä...nyt kierto 26päivää..nyt vuoto todella runsasta ja hyymiä tippuu koko ajan..onko tämä siis normaalia?tavalliset kuukautisetko?osaako joku neuvoa?olemme mieheni kanssa yrittäneet lasta jo vuoden eikä vieläkään ilo uutisia..mikä neuvoksi??
 

Yhteistyössä