Raskauden keskeytys viikolla 12

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos todella paljon teille, jotka jaksatte jakaa ajatuksianne! Kiitos oikeasti.
Minulle on neuvolan puolesta varattu keskustelu aika ammattilaiselle ja toivon, että sen jälkeen olen varma päätöksestäni.
Nyt käyn nukkumaan, ettei mene koko yön itkuksi ja ahdistukseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja km:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mäkin oon viikolla 12 enkä kyllä ikinä vois tehdä aborttia.

Tiedätkö, olen todella onnellinen sinun puolesta, että saat jatkaa raskautta ja saat vauvasi. Kunpa minustakin olisi siihen.

miksei sinusta olisi? Kyllä meilläki tää lapsi tulee vähä "huonoon" tilanteeseen.Meillä 2 lasta ennestään ja oltiin päätetty että lapsiluku on täys, sain juuri kuukausi sitte vakituisen työpaikan, joka mun alalla on lottovoitto. Kaikki vauvakamat on myyty ku lapsia ei pitäny tulla enää. Sitte tuli tää raskaus, auto menee uusiksi, asunto menee uusiksi, työpaikka vaakalaudalla koska joudun kertoa raskaudesta ennenkuin koeaika on ohi.MIehellä määräaikainen työ jonka jatkuminen ei oo varmaa.Silti lapsi saa tulla,eihän se sen vika oo. JOku olis jo näistä syistä saattanu miettiä keskeytystä, sitä en tiedä kuinka "painavat" syyt sulla siihen on.

Ero miehestä, mielenterveysongelmia. muunmuassa, lukee ketjussa.

Kiitos todella paljon teille, jotka jaksatte jakaa ajatuksianne! Kiitos oikeasti.
Minulle on neuvolan puolesta varattu keskustelu aika ammattilaiselle ja toivon, että sen jälkeen olen varma päätöksestäni.
Nyt käyn nukkumaan, ettei mene koko yön itkuksi ja ahdistukseksi.

Hyvä. Voimia kovasti! Mie haluaisin valaa sinuun uskoa, että kaikki voi muuttua parempaan ja teille kaikille on parempi jos elämä voittaisi. Voimiavoimia!

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mä tein abortin 12 viikolla, ja astiaan tosiaan tippui aivan vauvan näköinen kuollut sikiö, pää, pienet kädet ja jalat :( Elämäni kauhein kokemus, voimia raskaaseen päätökseen.

Mulle kans enkä kyllä mitään sikiötä nähny siitä veri määrästä ja raskaus materiaalin seasta. Sinne ei kopsahda mitään minivauvoja.. ja ihan fakta!

Ja kyllä tasan varmasti mulla sinne metallipönttöön kirjaimellisesti kolahti noin 10-12cm polvet kippurassa oleva aivan vauvan näköinen sikiö, verta ei tullut nimeksikään.Ja tasan faktaa tämäkin!!

rv.12 ei todellakaan ole niin iso! painaa noin 5-10g ja 40-50mm pitkä. Se raskaus on ollut pitemmällä. Olen pahoillani puolestasi mutta tuo ei ole mahdollista noin aikaisilla viikoilla.

No ultran mukaan 12+ viikot. Ja en nyt tosiaan viivottimella mitannut mutta en nää nyt mitään syytä valehdellakaan tässä asiassa. Se oli kamala kokemus ja ihan oikeasti myös sikiön sukupuoli näkyi, kuten myös pienet sormet ja varpaat.Iho oli sellainen läpiluultava kuitenkin, suonet näkyi ja pää tosi sio :( Kadun aina aborttiani.

Olen edelleen pahoillani mutta se ei voi olla mahdollista, raskauden täytyy olla pitemmällä kuin rv.12..Joskus ihmiset voi mennä shokkiin tuossa tilanteessa ja nähdä asioita mitä ei vaan ole, en syytä valehtelusta sua.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
mäkin oon viikolla 12 enkä kyllä ikinä vois tehdä aborttia.

Tiedätkö, olen todella onnellinen sinun puolesta, että saat jatkaa raskautta ja saat vauvasi. Kunpa minustakin olisi siihen.

miksei sinusta olisi? Kyllä meilläki tää lapsi tulee vähä "huonoon" tilanteeseen.Meillä 2 lasta ennestään ja oltiin päätetty että lapsiluku on täys, sain juuri kuukausi sitte vakituisen työpaikan, joka mun alalla on lottovoitto. Kaikki vauvakamat on myyty ku lapsia ei pitäny tulla enää. Sitte tuli tää raskaus, auto menee uusiksi, asunto menee uusiksi, työpaikka vaakalaudalla koska joudun kertoa raskaudesta ennenkuin koeaika on ohi.MIehellä määräaikainen työ jonka jatkuminen ei oo varmaa.Silti lapsi saa tulla,eihän se sen vika oo. JOku olis jo näistä syistä saattanu miettiä keskeytystä, sitä en tiedä kuinka "painavat" syyt sulla siihen on.

Ero miehestä, mielenterveysongelmia. muunmuassa, lukee ketjussa.

Sulla on ollut mies koko ajan tukena,ap:lla ei. Sulla ei ole mielenterveysongelmia, ap:lla on. Ap:lla on raskas päätös tulossa, teillä pientä säätöä vaan tarvii ja itse yh:na sanon että se kumppani ois vaikeina hetkinä kultaaki kalliimpi.

Ihan varuiksi sitten vaan, että lääkkeellinen keskenmeno sitten sattuu ja paljon. Minulla tyhjennettiin kohtu lääkkeellisesti keväällä (oli mennyt kesken, mutta ei tullut itsekseen ulos). Olin tosi kipeä. Oksensin koko päivän ja kieriskelin lattialla kivusta. Sain särkylääkereseptin sairaalasta ja ne olivat silloin hyviä lääkkeitä kun vain kivuiltani sain ne otettua...

Olen ihan paniikissa ja peloissani. Kertokaa joku, joka asiasta enemmän tietää.
Olen raskaana, nyt viikkoja melkein 11, ja olen päättänyt tehdä abortin. Sain ajan sairaalaan ja minulle kerrottiin, että raskauden keskeytys tehdään lääkkeillä. En asiasta paljoa tiedä, mutta mitä olen netistä lukenut, ei lääkkeellistä keskeytystä tehdä kuin tietyille viikoille. Ja minulle annettiin aika, jolloin viikkoja on melkein 12. Voiko keskeytyksen tehdä lääkkeillä, vaikka viikkoja on noin paljon? Pelottaa, että kaikki menee ihan pieleen. Paljon helpompaa olisi, jos keskeytys tehtäisiin siinä kaavinnassa. Olisi nopeammin ohikin. Alkaa vain kaduttaa ja pelottaa koko abortti päätös.

sä joudut synnyttää sen! ja se muuten on aikalailla vauvan näköinen, ei kananta lähtee siihen!

Mulle joskus aikanaan väitettiin (gyne) että eihän se vielä oo ees vauva, menin abortoitavaksi, sain ekat lääkkeet(kaduin tässä vaiheessa, mutta en kehdannut avata suuta, olinhan saanut ekat lääkkeet juuri hetkeä ennen,

joten ajattelin että ei voi perua, odotin itku kurkussa massiivista verenvuotoa. Yllätys oli suuri kun kakkahätä iski, ja vessanpönttöön putosikin vauva napanuoran päässä. eikä kakka)... MÄ olin ihan hajalla sen jälkeen useamman vuoden. sielläkään ei tarjottu mitään keskusteluapua. Kadun vieläkin, mutta minkäs teet pakko elää asian kanssa.

Itse olin menossa raskaudenkeskeytykseen noin vuosi sitten viikolla 11+4. Aika oli varattu sairaalaan aamuksi kaavintaan. Sain ns valmistavat lääkkeet mukaan ja minun piti ottaa ne aamuyöstä, jonka jälkeen raskaudenkeskeytys olisi vietävä loppuun vaikka kaduttaisi. En ottanut lääkkeitä ja peruin aamulla ajan. Läheltä piti, mutta nyt meillä on 6 kuukautinen vauveli. Ei kaduta, mutta toisin päin luulen, että olisin katunut loppuikäni.

Much like the recent announcement, the average returning of the usb ports can be approximately 5. 3 pct inside Might, which in turn is the best hedge account giving its ideal efficiency throughout course of approximately being unfaithful years by simply attracting additional money in addition to greater investors globally. Hedge deposit minimizes your own threat aspect and also simultaneously gives you much better go back. Based on the Eureka hedge fund index which will keep a list of more than 2 thousand finances climbed to be able to 9. only two percentage this year. This specific marketplace registered any revenue of just one. 5 billion dollars money. michael zimmerman prentice Exactly what do you do to generate your obtaining practical knowledge fun and/or remarkable?