Raskauden keskeytyksestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Osaisiko joku kertoa, että jos ottaa lääkkeellisen raskauden keskeytyksen, niin tarvitseeko siinä olla sairaalassa yötä? Minulle kun kerrottiin, että annetaan jotain lääkettä suun kautta ja sitten mulle annetaan joku emätinpuikko tms. , jonka ilmeisesti itse joutuu laittamaan.
Onko kivut toimenpiteen jälkeen kuinka kovia?

Kiitos tiedoista jo etukäteen!

Kiinnostaa muakin :/ Ja miten onnistumisprosentti, kun noita kauhutarinoita kuulee jatkuvasti? Ylihuomenna edessä ja mä haluan kaavinnan. Miten ihmeessä sitä pystyy itseensä tunkemaan puikot, kipeetä tekee henkisesti muutenkin!
Ei tää kauheen inhimilliseltä tunnu, mutta ei se vissiin oo tarkoituskaan.

Ja ap:lle, ei kuulemma tarvi olla sairaalassa yötä. Kotona saa olla ja tosiaan ite tunkea ne puikot.

No mä en ole joutunut, mutta kyllä varmistelivat että mulla on mies kotona kanssani.
Polilla sain yhden suun kautta otettavan, seuraavana aamuna laitoin itse neljä tablettia.
Kivut olivat helvetilliset, lääkäri ei määrännyt kunnon särkylääkettä ekalla kerralla, nyt toisella kerralla vähän auttoivat paramaxit. Kipuja on ollut parina päivänä, sitten helpottanut.
Ekalla kerralla ainakin tyhjeni kokonaan, saa nähdä miten nyt, jälkitarkastus on 3 vkon päästä.
Ja jos mä vielä tämän paskan joudun kokemaan niin kysyn kyllä kaavintaa. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Pakko harmautua:
Kiinnostaa muakin :/ Ja miten onnistumisprosentti, kun noita kauhutarinoita kuulee jatkuvasti? Ylihuomenna edessä ja mä haluan kaavinnan. Miten ihmeessä sitä pystyy itseensä tunkemaan puikot, kipeetä tekee henkisesti muutenkin!
Ei tää kauheen inhimilliseltä tunnu, mutta ei se vissiin oo tarkoituskaan.

Ja ap:lle, ei kuulemma tarvi olla sairaalassa yötä. Kotona saa olla ja tosiaan ite tunkea ne puikot.

itse olin helpottunut että se tehtiin kaavinnassa. nukku ja kaikki oli sit ohi. pelotti kyllä ku heräs ja sattu :( se oli kamalaa, vielä hirveämpää varmaa lääkkeillä.. jaksuja :hug:

Yhteistyössä