raskauden jälkeen onko kukaan kokeillu

• Viestiketjun aloittaja lättä vatsa
  • Ensimmäinen viesti
lättä vatsa
auttaako esim.loreal selluliittivoide (tai joku ongelmaiholle tarkoitettu) raskauden jälkeiseen mahaan,kun oon laihduttanu mutta maha ei entisensä vaan kauheita arpia ja nahan sisällä "rasva paakkuuntunu" mihkään leikkaukseen ei tod.varaa mutta oisko noista voiteista mitään apua`?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Jos niistä voiteista olisi jotain apua, niin eikö meillä kaikilla sitten pitäisi olla silonen ja kiinteä vatsa? :whistle:
oon siis treenannu ja laihduttanu ja olen nyt alle "lähtöpainon" mutta vatsa ei ole entisensä,enkä oletakkaan sen ikinä enää palutuvan mutta jos sais edes siedettävännäköiseksi niin vinkkejä otan vastaan..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Jos niistä voiteista olisi jotain apua, niin eikö meillä kaikilla sitten pitäisi olla silonen ja kiinteä vatsa? :whistle:
oon siis treenannu ja laihduttanu ja olen nyt alle "lähtöpainon" mutta vatsa ei ole entisensä,enkä oletakkaan sen ikinä enää palutuvan mutta jos sais edes siedettävännäköiseksi niin vinkkejä otan vastaan..
Näitä voiteita oltiin muistaakseni kuluttaja-lehdessä testattu, ja tulos -ei niistä apua ole. Kauanko sulla on laihdutuksesta ja synnytyksestä? Se palautuminen vaatii aikaa...

Hoksasitko rasvailla mahaa (rintoja ja lanteita) jo raskausaikana? Jälkiviisastelu ei ikävä kyllä auta, mutta ainakin mulla jäi pahat repeämät ja venymiset ekalla kerralla tulematta tuota rasvailureseptiä noudattaen. Nyt teen samaa, toivottavasti tepsii taas.

Auttasko se, jos nyt oot kerta alle lähtöpainon, että lihotat ittes siihen lähtöpainon tai vähän ylikin. Silottaahan se sekin jonkin verran. Toivottavasti löydät keinon! :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:
Hoksasitko rasvailla mahaa (rintoja ja lanteita) jo raskausaikana? Jälkiviisastelu ei ikävä kyllä auta, mutta ainakin mulla jäi pahat repeämät ja venymiset ekalla kerralla tulematta tuota rasvailureseptiä noudattaen. Nyt teen samaa, toivottavasti tepsii taas.

Auttasko se, jos nyt oot kerta alle lähtöpainon, että lihotat ittes siihen lähtöpainon tai vähän ylikin. Silottaahan se sekin jonkin verran. Toivottavasti löydät keinon! :)
toi lihottaminen ei oo mulla vaihtoehtona..

voi,mie tykkään pienestä löllö-pehmeestä masustni,paino 54 ja pit.164 ja silti on tuo pieni pullataikina enkä voiteilla oo lätränny,se on mitä on,ei miun yarvii ennää tässä iässä 20 v.näyttääkkään =)

Yhteistyössä