Raskauden ensioireet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaanako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olin 4viikolla kun alkoi pieni huimaus (seisoo altaan ja saatoin tavallisesti vain kääntyä) hirveä jano koko ajan ja tietysti kun joi 15min sisään 3lasillista vettä tuli nopeasti pissahätä.
Oli nenä tukossa ja pientä flunssaa pukkasi (sellaista ettei viittynyt valittaa)
Pian nännit tulivat oudon tummaksi ja suihkussa santtui jos vesi osui niihin.
Seuraavana oli mieletön oksentaminen.

seuraavaksi olikin plussaus.
Ovista en sitten ikinä huomannutkaan.

Mulla on oviksesta nyt noin 9-10pv.
Nyt on muutamana iltana (3) ollut järkyttävän huono olo, siis ihan sellanen, et melkein oksettaa (oksentanut en ole), huimausta (vaikka maannut sängyssä). Järkyttävä nälkä koko ajan. Janottaa. Tissejä aristaa...
Menkat pitäis alkaa alkuviikosta.
Ajattelin nyt viikonloppuna testata.

• Tykkää
Reactions: Tuttix
ensioireisiin kuulu älytön pohkeiden kutina.. :) siihen vielä lisäksi menkkamaiset kivut, hengästyn pienimmästäkin tekemisestä ja tietty kuvotus.. testailinkin jo 4päivää ennen oletettuja menkkoja ja plussa tuli.. nyt ei enää pohkeet kutia :) mutta kuvotus on joka päiväistä ja tissit on kipeät.. ja kauhea pelko että jotain sattuukin... nyt siis raskausviikko 4, oman laskun mukaan..

Mulla tuli jo heti kiinnittymisen jälkeen (no tosi aikaisin kuitenkin) muutoksia nänneihin, tai ne alkoi kasvaa ja tummua ja muuttuivat aroiksi. Rinnat kipeytyi vasta myöhemmin. Ja siinä vaiheessa kun aloin haistaa asioita, mitä en olisi ennen haistanut, olin melko varma raskaudesta. Ennen plussaa (rv 3+4 jo!) oli oudon flunssainen ja muuten pöhkö olo, vähän nuutunutkin - siinä vaiheessa tiesin olevani raskaana, koska mulla ei ollut koskaan ollut niin kummallinen olo ennen. Ja pitkän aikaa oli ruumiinlämpö koholla, siis vähän yli 37 astetta, ja oli sellainen lämpöinen olokin.

Alkuperäinen kirjoittaja --:
Täälläkin jännäillään.. Kohta tuo mies testin :) Mulla ei ole muita oireita ollut kuin menkkakipuilua mahassa ja selässä. Niin ja tietysti SELLAINEN olo.

Mites kävi? =)

Mulla on tänään sattunut munasarjojen kohdalle, kun on esim noussut sohvalta ylös... Normaalia?

Eilen tein testin iltapissasta ja negahan se oli. Jotain viivan tynkää ehkä kuitenkin havaittavissa. Tosin mulla olis tänään vasta rv 3+3 jos ois tärpänny... Eli tuskin testissä edes näkyisi....

Yhteistyössä