raskaus oireet ennen plussausta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oireilija.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oireilija.

Vieras
listailkaa oireenne ennen plussausta.
itselläni ollut muutaman pv ajan vilunväreitä.huimausta.pientä hengenahdistusta.nälkä jatkuva jano.väsymys.huimaus on pahin oire varsinkin ylös noustessa.menkat pitäisi alkaa 2pv päästä.pientä nippailua vatsalla.saas nähdä kuinka käy.vai kuvittelenko oireet..mieli tekee tepposia.

ja mulla taas kolmesta plussakierrosta ei kahdessa ollut mitään oireita ja siinä yhdestä oireilevasta tuli keskenmeno. Aivan outoa :) Ja niistä kymmenistä negoista sain oireita jos jonkinmoisia...

Mulla oli ihan samat oireet ku ennen menkkojakin :D Eli vois sanoa että oireettomia sitten olivat. Ainoa oli ehkä se että aloin ahmimaan purkkitolkulla jalopenoja enkä edes pitänyt mistään tulisesta..

• Tykkää
Reactions: Tepias
Oireena se ettei ollut minkäänmoisia oireita!

Ennen menkkoja aina maha kipeä, oksetti, tissit turvoksissa ja kipeät jne.

Mutta sitten kun raskaaksi tulin niin ei mitään oireita tullutkaan :)

kp26 vessareissulla paperillisen verran verta, rintoja nipisteli välillä, muttei oikeestaan mitenkään arat sen kummemmin, alavatsassa kans pieniä "vihlaisuja" sillon tällöin, kp37 pari tippaa verta. Negatiiviset testit kp 32,35,37. Jonka jälkeen parina aamuyönä heräsin vessaan. Kp37 negan jälkeen ihmeellisen masentunut olo(useampi kk jo yritystä takana ja aiemmin ottanut lunkimmin negan) ja muutenkin herkemmällä. Kp 40 ja 41 plussat <3 Huomenna soitto neuvolaan!

Heräsin yöllä kuvotukseen, piti nousta ylös ja käydä syömässä/juomassa jotain.

Kävellessä tuntui kunnolla tärinäkipua sivulla alavatsassa.

Pissalla piti käydä useammin.

Mulla on joka kerta (viisi raskautta takana) ollut ihan muutama päivä hedelmöttymisestä sellainen mieheen kohdistuva käsittämätön itku-potkuraivari varma merkki raskautumisesta. Olen normaalisti hyvin rauhallinen ihminen ja viimeisen kahden raskauden aikana mies onkin todennut tienneensä niistä raivareista heti, että nyt tärppäsi.

Yhteistyössä