Raskauden ensioireet?

• Viestiketjun aloittaja Kyselyikäinen
  • Ensimmäinen viesti
Kyselyikäinen
Tässäpä olis taas akalla pulma. Voiko esiintyä raskausoireita vaikka testi näyttää negaa? Tein viime viikolla testin joka siis näytti negaa mutta oireita on silti. Rinnat on arat, vessassa saa käydä useammin, väsynyt olo... Mielestäni kyseiset oireet voisi liittää raskauteen mutta voiko niitä tulla ennenkuin testi näyttää plussaa? Testaan tällä viikolla uudestaan jos ei mensoja ala kuulua.

viima80
mulla on oireita joka kuukausi. ja menkat on aika epäsäännölliset. tää on todella ärsyttävää. viim menkat oli todella miukat ja epämääräiset. kestivät 48 tuntia. sen jälkeen rinnat olleet arat ja hieman väsyttää, voi johtua muustakin. mut testi näyttää negaa. no onneks on tipaton tammikuu joten ei tartte siitä murehtia.

mä pidän peukkuja sulle. jos sua onnestais niin ehkä täälläkin!

ap
Ollaan oltu nyt joulusta asti ilman ehkäisyä ja vauva olis tosi tervetullut. Kuulun kastiin jossa raskaus saa alkunsa kun vähän päälle katsoo. :) Ei periaatteessa vois olla. Mutta taas toisaalta kierto on kuitenkin sekaisin ku just vasta jätin pillerit pois niin ei oikein uskalla edes testailla ettei pety turhaan.

...
Eka raskaus ja ensioireena: rinnat kipeenä, turvotus, nipistelyt. Parin viikon päästä pahoinvointia.

Toinen raskaus ja ensioireena: pahoinvointia, turvotusta. Myöhemmin väsymys.

heips
täällä joka paikka turvonnu..löysät villasukatkin tekee painaumia, rinnat yhella kupilla suuremmat, takapuoli levynnyt..ei mene enää housut jalkaan, vaakaan tullut n. 5 kiloa lisää. testasin viimeks kuukausi sitten ja en enää jaksa testailla. en tiedä mikä mua vaivaa, mutta onnea muille testaaville ja plussanneille

Hei kaikki :wave:! Sopiikos tänne tulla vähän ihmettelemään omaa tilannettaan? Meillä tehty inssi kp 13 (ovulaatiotestillä ja ultralla varmennettu ajankohta) ja tänään kp. 28 (norm. 27-28). Eilen viimeksi olen tehnyt herkän testin, joka nega. Illalla alkoi pahaenteisesti tuhruttamaan ja koko päivän oli enemmän tai vähemmän sellainen olo, että täti tulee minä hetkenä hyvänsä. Tänä aamuna miltei heti herättyäni tuli itkupuuska ja verta nenästä. En tehnyt testiä, koska olin jo niin varma alkavista kuukautisista. Onko jollakulla vielä kp. 14 negan jälkeen kuitenkin plussannut? Tiedän, että on monia, jotka ovat plussanneet myöhemmin, mutta onko kaltaisiani "hätähousuja", jotka olisivat näinkin myöhäisen negan jälkeen vielä onnistuneet? Toivottavasti tästä sai jotain tolkkua...

nuorityty.
rupes vähän ihmetyttämään, ku 3,5 vkoa sitten jäi pillerit poies, ja uusia en vissiin voi aloittaa, ennen kuin menkat alkaa, eikä ole vielä alkanut. ystäväni kehoitti tekemään testin, ja tein sen eilen, mutta näytti negaa, viiva oli tosin hieman heikko, mut mut. pieniä joitain oireita on; pissahätä, pientä ärtyneisyyttä havaittavissa ja rinnat hieman kipeät. pitää varmaan tehdä testi uudelleen lähipäivinä tässä, ja jos olen oikein ymmärtänyt, niin se kannattaa tehdä aamulla ? ainoa huono puoli tässä onkin se, että sellainen pieni ihana nyytti ei ole tervetullut. >: tässä elämäntilanteessa ei onnistu millään, opiskelut kesken, ei töitä ja niin pois päin.. ahdistavaa..

Yhteistyössä