raskaanako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilleristi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pilleristi

Vieras
Syön pillereitä, ja olen ottanut ne säännöllisesti. Viimeeksi taukoviikolla vuoto alkoi jo ennen taukoa ja oli koostumukseltaan erilaista, myös limaista vuotoa. Sitten oli parin päivän tauko ja vuoto jatkui vielä kaksi päivää, siis siinä normaalien menkkojen aikaan. Tein raskaustestin kun ajattelin että josko olisi kiinnittymisoireita ja näytti negaa. (Eihän se varmaan vielä plussaa voisi siinä kiinnittymisvaiheessa näyttääkään)
Nyt reilun viikon päästä rinnat on tosi arat... Voiko tämä olla jotain muuta kun raskautta. Pitäisikö testin nyt näyttää tulosta? Ei viitsisi joka päivä raskaustetejä turhaan tehdä ja vielä kun käyttää mukamas 99%varmaa ehkäisyä. Eli kysymys kuuluu kuinka aikaisin testin voi tehdä luotettavasti?

Mulla oli samanlaisia oireita päälle vuos takaperin... Syksyllä kävin lääkärissä kun meni hermot: raskaustestit negaa, niinku pitikin kun söin pillereitä, mutta munasarjassa oli joku munasolu jäänyt oviksen aikaan sinne hölmöilemään, ns. "rakkuloitunut", oli kuulemma joku 2cm kokoinen :o Ihan vaaraton, ja lähti itestään pois... Mulla oli siis ihan raskausoireita sen takia! Pillerit pisti muutenkin hormonit ihan sekaisin syksyllä ja sen jälkeenkin, vaikka syöny niitä samoja 10v. Joulukuussa jätin ne kokonaan pois kun meni hermot hormoneiden sekoiluun, ja sittenhän ne vasta alkokin sekoomaan! :laugh: Nyt siis raskaana :D

Et kandee käydä ihan lekurissa jos toi jatkuu. Mun mielestän kandeis vaan odotella, josko seuraavat menkat ok?

Yhteistyössä