raskauden aivan alkuvaiheesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
eli ihan ensimmäiset viikot kun raskaaksi tulit milloin tunsit että nyt tapahtuu jotain?...itsellä tajutonta alavatsan nipistelyä ja vko sitten olisi mahdolisuus että olisi tullut raskaaksi...kuvittelenko vain.....

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
eli ihan ensimmäiset viikot kun raskaaksi tulit milloin tunsit että nyt tapahtuu jotain?...itsellä tajutonta alavatsan nipistelyä ja vko sitten olisi mahdolisuus että olisi tullut raskaaksi...kuvittelenko vain.....

mulla oli ihan sama. Tosi kovasti nipisti masusta. Ja raskaana olin. Eli tuskin siis kuvittelet! Onnea! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Kesäheinä-81:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:

mulla oli ihan sama. Tosi kovasti nipisti masusta. Ja raskaana olin. Eli tuskin siis kuvittelet! Onnea! :flower:

no toivottavasti!!!=)

Mulla on monesti ollut tuollaisia tuntemuksia..kun sitä niin kovasti haluaisi vauvaa niin elimistö tuntee muka "raskausoireet".
Mulle viime kuussakin oli rinnat tajuttoman kipeet ja yökätytti aamuisin mutta raskaana en silti ollut..

Mä jätin kans pillerit pois ja nyt ootan jännityksellä tuleeko seuraavia menkkoja ollenkaan(esikko tärppäs heti)
Mulla kans nipistelly alavatsasta ja rintoja kihelmöi...:)
Ens viikolla ajattelin sit testata mikäli menkkoja ei tule...

mulla oli menkat päivän myöhässä alko perjantaina ja loppu sit jo lauantai aamuna,maha ihan löysällä,huono-olo alkaa iltasin(tosin tänään on ollu koko päivän).piti lähtee tos päivemmällä käymään jo apteekissa,mut en oo pystyny.. toivon,et ois plussa mut jotenki tuntuu et kuvittelen nää oireet taas :/

Alkuperäinen kirjoittaja mari:
mulla oli menkat päivän myöhässä alko perjantaina ja loppu sit jo lauantai aamuna,maha ihan löysällä,huono-olo alkaa iltasin(tosin tänään on ollu koko päivän).piti lähtee tos päivemmällä käymään jo apteekissa,mut en oo pystyny.. toivon,et ois plussa mut jotenki tuntuu et kuvittelen nää oireet taas :/

korjaus,siis menkat loppu lauantai iltana.

Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Mulla on monesti ollut tuollaisia tuntemuksia..kun sitä niin kovasti haluaisi vauvaa niin elimistö tuntee muka "raskausoireet".
Mulle viime kuussakin oli rinnat tajuttoman kipeet ja yökätytti aamuisin mutta raskaana en silti ollut..

En tiiä johtuuko mullaki vauvakuumeesta mut joitaki menkkoja jääny välistä ja jotain kummia juttuja ollu...

:D

Se on kyllä hauskaa kun jotkut tosiaan tuntevat kehossaan muutoksia jo ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa.

Kolmatta vuotta yritettiin turhaan. Oli kaiken maailman oireita kuvotuksesta rintojen arkuuteen, ja vatsatuntemuksia laidasta laitaan. Kun sitten testasin oikean plussan ei ollut MITÄÄN oireita. Edellisenä päivnä normaali PMS ketutus. Olin aivan 100% varma, että menkat tulevat enkä ollut uskoa testitulosta.

Nyt viikoja vasta kohta 11 kasassa, joten ei varmoilla vesillä olla vieläkään. Mutta ultra on näyttänyt, että joku siellä on.

Yhteistyössä