raskaanako vai? (yasmin taukoviikko 3päivä ja ei vuotoa?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LillyPie_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minullakin heitteli menkat noiden pillereiden aikana miten sattui, alkoi juuri kun piti aloittaa uuden liuskan syönti,jalat turposi ja nyt niissäloistaakin kauniit suonikohjut :(

Oikeestaan se meni niin, että unohdin yks sunnuntai ( liuskan toiselta viikolta) ottaa illalla pillerin ja otin sen maanantaina aamupäivällä (kuitenkin reippaasti myöhässä). Otin heti perään myös maanantaille tarkoitetun pillerin. Tiistaina otin sitten tottuneeseen tapaan pillerin vasta ILLALLA vaikka olisi tietty pitänyt ottaa aamulla niinkun otin ne kaksi edellisenä päivänä. Kolmannelta viikolta unohdin myös yhden pillerin ja otin sen taas myöhässä seuraavana päivänä. Tänä aikana ollaan harrastettu seksiä, kyllä.
Niin ja sit mulle tuli juuri ennen taukoviikon alkamista yhtenä päivänä pientä tuhruvuotoa paperiin, mutta siinä se sitten olit. Ajattelin että hormonit nyt ihan sekasin, ja niin varmaan ovatkin :(
Joo täytyy miettiä onko tää pillerit ihan mun juttu..

Mulla tämmönen ongelma että lopetin levyn kesken ja menkat jo neljää päivää myöhässä. Luin Yasmin-pillereitten käyttö-ohjeista että näinkin voi tehdä ja kuukautisten pitäisi alkaa 2-3pv päästä mutta missään niitä ei vain näy! Poikaystävä huolissaan perheen lisäyksestä mutta se ei voi olla mahdollista koska käytämme e-pillereiden lisäksi aina kondomia. Lopetin syönnit maanantaina ja nyt on jo torstai. Normaalisti alkavat heti toisena tai kolmantena päivänä. Levyyn jäi 5 pilleriä ennen kun lopetin ne. Viimeisen levyn aikana seksiä harrastaessa niukkaa vuotoa, välillä enemmän. Muuten ei ikinä vuoda. 2 testiä tehty, molemmat negatiivisia, vaikka söinkin silliin pillereitä koska testipakkauksessa luki että silti vaikka söisin pillereitä samaan aikaan niin ei vaikuta tulokseen. Nyt hätä missä menkat ja huolestunut poikaystävä hädissään. Onko mahdollista etteivät kuukautiset tulisikaan tuon 7 päivän tauon aikana ollenkaan ? :o APUA JA NOPEASTI !

Yhteistyössä