Raskaanako? Outo olo ja paineen tunne alavatsassa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmmm"

Vieras
Minulla on nyt kolmatta päivää sellainen outo olo, tuntuu että olisin raskaana ja myös alavatsassa on sellainen paineen tunne.. Syön pillereitä, joten en ole toivonut olevani raskaana jonka vuoksi en usko kuvittelevani. Pillerit olen syönyt kyllä hieman huolimattomasti, kuitenkin aina ottanut vaikka sitten 12 tuntia myöhässä.

Onko muilla ollut vain sellainen outo olo että olisi raskaana? Entä paineen tunnetta vatsassa?

Olen nyt raskaana, ihan alussa, eilen olisi pitänyt alkaa menkat ja pari päivää sitten tein jo positiiviset testit. On jo useampi alkuraskaus takana, mutta aina, myös nyt on ollut sitä paineen tunnetta alavatsassa. Ei ole ollut koskaan muulloin kuin raskaana. Mulla on aina ollut myös muitakin oireita.

Onko sulla muita oireita?

[QUOTE="vieras";26792204]Olen nyt raskaana, ihan alussa, eilen olisi pitänyt alkaa menkat ja pari päivää sitten tein jo positiiviset testit. On jo useampi alkuraskaus takana, mutta aina, myös nyt on ollut sitä paineen tunnetta alavatsassa. Ei ole ollut koskaan muulloin kuin raskaana. Mulla on aina ollut myös muitakin oireita.

Onko sulla muita oireita?[/QUOTE]

Piti ihan googlettaa raskauden alkuoireita ja hmm, no flunssaa on ollut jota olen ihmetellyt kun on kuitenkin kesä, ruokahalu on valtava, vaikka yleensä olen aina pieniruokainen mutta nyt on nälkä koko ajan ja tästä on muutkin huomautelleet. Muita mahdollisia oireita ei tule mieleen..

Mehän se tiedetään, tottakai. Ootas, kysyn oraakkelilta.

Tee testi niin se selviää. Ps. jos ei halua pamahtaa paksuksi niin silloin pillereitä syödään kuten pitää, ei huolimattomasti.

Googletin enemmänkin tuosta paineen tunteesta ja löysin myös useamman kirjoituksen aivastelusta. Olenkin aivastellut jo muutaman viikon useamman kerran päivässä, varsinkin iltaisin :D

Yhteistyössä