Raskaanako pelottaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiinuska"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiinuska"

Vieras
Minua pelottaa epäilen että olisin ehkä raskaana mutta en ole varma ja kyseessä ois ensimmäinen lapsi.
Minulla oli24.8.2011 2pv vähän vuotoa ja sitten 24.9.2011 2pv vähän vuotoa ja tämän viikon alussa aamuisin on alkanut tuleen oksennus suuhun ja sitten ei oksetakaan ja myös iltaisin sama juttu.Turvotusta on mahassa vaikka olen tosi laiha ja olimme yhdesti ilman kumia mieheni kanssa vaikka hän ei saanut syöksyä niin silti hänellä vuoti aika paljon eritettä minuun.
Voiko olla mahdollista että olisin raskaana ja kannattaako jo tehdä testi?
Olisin tuon 24.8.mukaan rv 7 ensimmäisellä kuukaudella jossa jo ilmenee pahoinvointia,pelottaa :( Tämä ei ole provo.

Jos olet raskaana, se kestää syystäkin sen 9kk, ehdit sopeutua. Synnytykseen taas saa voinaa jostain, en osaa sanoa mistä, mutta sitä tulee. Tsemppiä, olit raskaana tai et!

t: kahden äiti

niin ja väsyttää myös ihan kamalasti koko ajan etten pysy hereillä töissäkään ja ei oikein maistu ruoka hedelmät kylläkin uppoaa.Pitää testailla huomenna jotta saa tietää mitä sitten tekee.Olen 170cm painan 50kg niin kuin nopeasti massu alkaa jo hieman näkymään?Haluaisin salata asian vielä mahdollisimman pitkään töissä ja muutenkin.

pelkään että saatan olla ehkä pidemmälläkin kuin rv7 mutta en ole ihan varma ja tänään on mahaan sattunut jotenkin oudosti semmoinen jännä tunne jota en osaa selittää ja nyt illalla on ihan hirveän paha kuvotus ollut myös päällä.Mistä johtuu kun mulla on iso maha joka tuntuu vähän jo kovana alimman kylkiluun kohtaan asti kun istun vaikka en ole syönyt juuri mitään muuta kuin hedelmiä ja jogurttia,kahvia viime päivinä?

[QUOTE="tiinuska";24775625]pelkään että saatan olla ehkä pidemmälläkin kuin rv7 mutta en ole ihan varma ja tänään on mahaan sattunut jotenkin oudosti semmoinen jännä tunne jota en osaa selittää ja nyt illalla on ihan hirveän paha kuvotus ollut myös päällä.Mistä johtuu kun mulla on iso maha joka tuntuu vähän jo kovana alimman kylkiluun kohtaan asti kun istun vaikka en ole syönyt juuri mitään muuta kuin hedelmiä ja jogurttia,kahvia viime päivinä?[/QUOTE]

Hei, tee ihan oikeasti nyt testi!! Vai etkö uskalla...

olin ilman kumii 7.1.2011 ja lapsi hedelmöitettiin 21.1.2011 olen rv 39 ja mulla on myös tosi pieni massu tällä hetkellä ja on käynyt alaselkään kipeeää nostelut ja mahaa vihloo välillä tuntuu et ei pysty käveleen enään ja nyt on myös supistuksen tapaisia la14.10.2011

Yhteistyössä