Raskaanako? <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen 23
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen 23

Vieras
Hei olen 23vuotias nainen. Olen ollut 09 raskaana, ja söin hyvin terveellisesti & söin myös raskausvitamiineja. Mutta sain keskenmenon hieman reilulla 3.lla kk.della. Tai siis selvisi että pienokaiseni oli kuollut jo toisella kk.della. Minulla oli hyvin epäsäännölliset kuukautiset. Otin tässä kuussa 2 viikon detox kuuria + maksan puhdistus kuurin ja syön kaikkia mahdollisia vitamiineja. Tupakasta en ole viellä päässyt eroon :( Yritys päällä. Nyt siis viime kuukautisista 30 pvää. Rinnat todella kipeät, oikealta puolelta munasarjasta vihloo välillä tai onko se nyt alavatsaa.. Valkovuotoa hyvin runsaasti. Mietin onko nämä nyt menkka oireita vai ei.. olin mieheni kanssa yhdynnässä 13pvää kuukautisista. Nyt en pääse ostamaan raskaustestiä mitenkään. Pissittää vähän väliä, mutta varmaankin johtuu kahvista. Kertokaa rakkaat ihmiset kokemuksianne, ensi oiretanne.. Kaikkea mahdollista <3

Kyllä nuo raskausoireilta kuulostaa, varmahan ei voi olla ennenkuin teet testin. Ei noista puhdistuskuureista mitään hyötyä ole kun samalla imet lisää myrkkyjä tupakasta. Lopeta se nyt, ettet suotta hanki itsellesi keskenmenoa ja ettei mahdollisen vauvan tarvi turhaan kärsiä.

kyllä, nikotiinilaastari on nyt kiinni! kumpa nyt tärppäisi. mutta on myös menkkaoireita.. tekee mieli syyä mutta sitten ei kuitenkaan.. :O & alavatsassa koko ajan tai oikealla puolella pieniä riuhtaisuja vaikka en liikkuisikaan paljoa.. ja onneksi tuo tupakka on ruvennut maistuman pahalta! :)

Yhteistyössä