Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onnea vaan ap. Ethän vaan pilaa varatun miehen perheen elämää kertomalla raskaudestasi. Se, että te kaksi olette idiootteja ei oikeuta viemään perheen lapsilta isää ja vaimolta miestä.
Voi luoja mikä vastaus!
Minun mielestäni, nyt tässä on "uhrina" se vaimo. Ja vaimolla on OIKEUS tietää. Hän tehköön päätöksen jättääkö miehen vai ei...
Mun moraali tökkää aina vastaan siinä, että jätetään kertomatta. Minä ymmärrän, että virheitä tapahtuu, mutta jos jatkaa valehtelua päivästä toiseen, niin se ei ole enää yksittäinen virhe. Se valehtelu on se, mikä sen perheen sitten rikkoo. Ei se pettäminen. Itsellä jäi mies kiinni joskus pettämisestä. Tapaus oli tapahtunut suhteemme alkuvaiheessa. Olisin voinut harkita anteeksiantoa, jos asiasta olisi heti katuen kerrottu. Mutta miten voin antaa anteeksi asian, mitä mies on minulta vuosikausia salannut? Hyi helvetti.
Ja AP sekä sinun lapsellasi, että miehen lapsilla on oikeus sisaruksiinsa. Minä ainakin haluaisin, että tietäisin, josko miehelläni olisi muita lapsia jossain... Sisarukset ovat rikkaus, tulevat ne sitten minkälaisista olosuhteista vain!
Minä suosittelen, että kerrot miehelle. Josko hän on kunnollinen ja hyvä isä, niin hän kertoo kyllä asian vaimolleen. Selvitttävät jos selvittävät. Tosin en usko, että voi kovin kunnollinen olla, jos pettämään ryhtyy. Ja minun mielestäni heidän suhteensa on ollut ohi jo siinä vaiheessa, kun te olette sänkyyn menneet. Oli sitten tulos lapsi tai ei.