Raskaana vaikka testit negaa? Mahdollista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen vm-77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen vm-77

Vieras
Se on vaan se typerä tunne, halu olla...
Eli jo aiemmin viikolla kyselin kun menkkaokipuja ja muita raskausoireita ollu. Imetän satunnaisesti ja ei menkkoja alkanut, pillereiden aikaan joo mut lopetin kesäkuussa ja sit ei mitään. Jomottelut vaan jatkuu ja jatkuu. Välil en niitä huomaa ja välillä tekee kyl tosi kipeää :/ Eilen päivällä tein postissa tulleen one step testin ja negaa tuli. Äsken nuorinta nukuttaessa tuntui alamahassa ja hivenen sivuille päin samanlaisia tuntemuksia kuin silloin kun kohtu kasvaa? Ei helkatti mulla menee jo järki kun kuvittelen tämmösisiä!!

No voi ei, ei olis pitäny lukee tätä..! Mulla hieman sama tilanne ja olo on kuin olisin ihan varmana raskaana ja testi näyttää negaa. Olin jo saanu itseni takaisin maanpinnalle ja uskomaan, että en oo raskaana.. :headwall: :D

Hmmm ei ois pitänyt kysyä kun toivo herää :) Ääh on tää vauvakuume sit kamalaa vaikka eihän tuo nuorinkaan viel mikään iso edes oo. Pitäs varmaan käydä lekurilla jos sais taas terot et sais kierron käyntiin ...

Alkuperäinen kirjoittaja lentää:
No voi ei, ei olis pitäny lukee tätä..! Mulla hieman sama tilanne ja olo on kuin olisin ihan varmana raskaana ja testi näyttää negaa. Olin jo saanu itseni takaisin maanpinnalle ja uskomaan, että en oo raskaana.. :headwall: :D

*halaus*
Katoin profiiliasi ja totesin et mun nuorin on samaan aikaan syntynyt kuin teidän esikko :)

Yhteistyössä