raskaana vai kuvittelenko?

  • Viestiketjun aloittaja jännittäjä82
  • Ensimmäinen viesti
Venla
Iltaa kaikille!
Samaa minäkin täällä jännitän! Olen epäillyt olevani raskaana jo vähän aikaa, tein testin mutta liian aikaisin (kunhan kokeilin mitä näyttää ;) ) Negatiivista näytti. Oireet ovat viitanneet mielestäni raskauteen nyt parin päivän ajan tosi voimakkaasti, ainakin nyt kun luen teidänkin oireita, itsellä just samat :D Menkat ylensä melko epäsäännölliset mutta näihin aikoihin pitäisi alkaa... Rinnat arat, saa rampata enemmän vessassa, nippailee vatsassa...
En vaan tiedä miten suhtautua asiaan, olen todella kokenut lasten kanssa vaikka äiti en itse olekkaan, ja jos testi olisi positiivinen olisin tietysti onnellinen.

Mietin asiaa paljon, välillä ajattelen "toivottavasti en olisi raskaana, olen vielä nuori, vielä ei ole oikea aika" kun taas välillä "nuorena ne lapset pitääkin tehdä, olemme hyvin valmiita" jne...

Onko muilla ollut tätä samaa, kun tunteet ovat hyvin ristiriitaiset?
Toki varmasti ihan normaalia että jännittää ja pelottaa!:) ... olisi mukava vaan kuulla samanlaisia tuntemuksia ja muiden ajatuksia :)
 
nnela
Mekat myöhässä päivän, tänää toisen. Olen niin innoissani mutta pelkään että munasarjakysta on vaan siirtäny niitä tai jotain muuta.

Odottelen viel pari päivää niin katotaaan. Olen niin innoissani että en jaksa odottaa ! Mutta parempi odottaa kun pettyä.
 
Turhautunut
Minulla on ollut alavatsan nipistelyä, oksettava sekä väsynyt olo, vatsa todella löysällä, janottaa ja pissattaa jatkuvasti, niin ja rinnat kipeät turvonneet ja arat..

eiköhän tuossa ollut kaikki :) kuukautisten alkamiseen viikko, sitten vasta testailemaan jos ei ala kuulumaan. Ehkä tämä on vain stressiä, mutta tiedä häntä!

Miksei kukaan koskaan kerro mitä loppujen lopuksi kävi? Olisi kiva tietää olitko raskaana????
 
Viimeksi muokattu:
Madumasel
Testi ei näytä aina totuutta.Olen tehnyt apteekin oma testi,nega tuli,tein Clearblue testi ei raskaana.Menkat oli myöhässä yli 3 viikkoa kun tein nämä testit,sitten tein neuvolan antama testin tuli haalea viiva,raskaana olttiin.En enää usko noihin testeihin,kannattaa kuunnella oma kehoa,niin mä silloinkin tiesin että olen raskaana kun oli kaikenlaisii tuntemuksia,vaikka testit näytti negaa.Aika monta testiä tein silloin.Minulla oli 3raskaus.Nyt samat tuntemukset,testit negoja..saa nähdä olenko taas oikeassa..
 
Vauva "tekeillä"
Mullahan niitä löytyy: kauhea väsy, maha sekaisin, mahaa nipistelee ja vihloo, huimausta, huono olo aina välillä, FINNEJÄ!!!, flunssamainen olo, outoja hajuja, päätä särkee, iskias-kivut, nälkä ja samalla ruokahaluttomuus, jano...jne jne...
Mulla täsmälleen samat, paitsi maha ei oo löysällä. Menkat 2pv myöhässä (itsellä aina suunnilleen tunnilleen säännölliset) ja tehnyt jo 3 clearblue testiä ja tänään tein liuskatestin, kaikki nevoja.
Luulenpa, että kuvittelen osan oireista ja stressaan menkat pois kun niiiin haluaisin vauvan!o_O(n)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä