raskaana vai kuvittelenko?

  • Viestiketjun aloittaja jännittäjä82
  • Ensimmäinen viesti
Nuppu83
Heips!
Testasin ja testi näytti negaa, mutta mul on lämpöä 37? Oireet on edelleen muutenkin samat. No jos päiviä ei kuulu ni täytyy loppu viikosta testaa uudelleen...
 
minäkin
apteekin omalla tein.yksi testi tuolla olisi vielä odottamassa... en aamulla sitä kyllä tee... odottelen pari päivää.taitaa hormoonit olla ihan sekaisin,muutenkin kun tuo kiero on nyt ollut aika tarkka 40 päivää ni nyt sitten alko menemään yli.parasta kohta kait mennä lääkäriin ja tutkia onko kaikki muutenkin ok.
 
Anne
No voi surku... Kuulostaa jotenkin niin tutulta. Tuo pettymyksen tunne.
Johan ne ilmaantu nuo vanhat tutut menkkaoireetki
tänne, alavatsaa vihloo ja alaselkää polttelee niin hitosti.
Eli todennäköisesti menkat alkaa huomenna ihan aikataulun mukaisesti:(
Eikö ole jännä, miten aina päätät kun menkat loppuu, että nyt en käy hössöttämään...että antaa luonnon hoitaa hommat. Silti heti kun vähän rinnasta nipistää niin tulee mieleen, että jokohan nyt???
Itse teen tämän em. päätöksen joka ainoassa kierrossa ja yleensä saan vain pettyä.
Onneks on muuta ajateltavaa kun kielikurssi alko, ruotsin pänttäystä koko viikko, ja ens viikko englantia.
Nyt pitää palata kieliopin pariin!
Jaksamista ja plussa-onnea kaikille!

Anne
 
Nuppu83
YÖTÄ!
Hei vaan, kirjottelen ennen kun menen nukkumaan. Eli aion varata huomenna lääkäriin ajan ku mun oireet sen kun voimistuu ja kokopäivän on ollu lämpöä 37-37.4, eikä minkään laisia menkka oireita. Ei siis satu tai arista muut ku tissit ja vessassa saa juosta koko ajan. Toivottavasti pääsen jo huomenna lääkäriin ku en jaksa odottaa et mikä mua vaivaa...

Öitä vaan kaikille!
 
unikko
morjens.

Miten sun kävi Nuppu83,kävitkö lääkärissä?

Mulla kp 34,menkkoja odotellaan tai en todellakaan odottele vaan eiköhän ne sieltä taas vanhaan tapaan tule.
Mulla on toi sama lämpö homma,muutamana päivänä olen mitannut lämmöt ja pitelee lähellä 37,toissailtana oli 37.1.Normaalisti ne on 36.
Vatsassa nippailee joskus ja väsymys on niin törkeä,hyvä kun jaksaa töissä käydä ja makean himo on ylitse pääsemätön,jatkuvasti vaan karkkeja suuhun =(
 
Nuppu83
Heips!
En ole raskaana ainakaan täl kertaa...aloin jo miettiä millanen äiti olisin, heh. Joo mut naistenpäiviä ei näy elikkäs jotain muuta vikaa on. Plussa onnea muille.
 
Anne
Täällä odotellaan et mitä seuraavaks tapahtuu...Eli nyt on kiertopäivä 29/28 eikä menkkoja kuulu. Eilen oli tosi kovat alamaha ja -selkäkivut mut ei vaan menkat alkanu. Tänään ollu jo huomattavasti vähemmän noita pms-oireita. Nyt siis sit vaan odotellaan. Testata en ainaka uskalla ennen ku ovat ainaki viikon myöhässä...

 
Sivullinen
Minäkin: Juttelin just gynekologini kanssa, joka sanoi, että jos kierto on yli 35 päivää, on erittäin todennäköistä, että ovulaatiota ei tapahdu ollenkaan. Siihen sitten on eri syitä, että miksi ei tapahdu.

Toisaalta voihan se tulla myöhäänkin, mutta noilla kiertopäivillä oviksen pitäisi olla kp 26. Tsemppiä!!!!
 
minäkin
heips taas! kuukautiset ei ole alkaneet viäläkään ja nyt on 46/40. uutta testiä en ole tehnyt,teen sen maanantaina. terveyskeskukseen varaan ajan sitten jos negaa näyttää.. oireita ei ole enään minkäänlaisia.ei koske rintoihin eikä yhtään minneen.tiedä sitten mitä tämä on.kaikki selviää ajallaan...
 
liityn mukaan
minäkin liityn tähän mukavaan ketjuun...
oireina kk.myöhässä, palelee,alilämpöä!!! voikohan se olla edes normaalia jos olisi raskaana??? nipistelyä vatsassa(oiskohan menkat tulossa?) ei rintojen arkuutta kuten yleensä ennen menkkoja.paha väsymys, ja hikiä pukkaa välillä.omituista oloa, nenä tukossa.selkä kipeä ym.ym..testin tein joka esitti negaa! ei ainakaan tehty liian aikaisin. no teen tulevaisuudessa uusinta testin ellei kk.t ala!
plussaonnea meille kaikille täällä oleville!!!!
 
jännittäjä82
Hei! Täällä menkat loppuivat juuri,nyt taas jännäämään. Ja ennenkaikkea sitä vauvan tekoa harjoittelemaan ;) tällä kartaa kun menkata alkoivat,pettymys oli kauhea kun oireet olivat niin samat kuin raskaana olevilla.mutta se mielikuvitus kyllä lentää hyvin´kun jotakin oikein kovasti toivoo. :) mutta nyt on jo parempi mieli täällä,vaikka yritystä kauan takana. kai siihenkin pettymykseen tottuu. plussa onnea meille toivojille :)
 
Anne
Siitä se yritys taas lähtee!
Täällä jännitellään kovasti, menkat myöhäs nyt 6 pv, ja odotukset on korkealla(ehkä hieman liikaakin)
Mutta toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato...heh:)
Menkaoireet tuli kyl ihan nakutettuna oikeena päivänä ja oikeeseen aikaan, mut vuoto ei vaan alkanu.

Ei auta muu ku odotella.

Tsemppiä!

Anne
 
Aida
Moi!

Menkat kolmisen päivää myöhässä (saattaa olla kyllä taas jotain stressiviivytystä), rinnat arkana ja turvonneet, vähän lämpöä ja palelee (viime viikolla oli tosin pieni flunssa, joten saattaa tulla sieltä), nenä tukossa ja yöllä on hipsittävä veskissä. Lupasin itselleni, että testin saa tehdä huomenissa vai pitäisikö odotella loppuviikkoon...
Tämä vuosi on yritetty esikoista. Toivottavasti tärppää! :)
Tsemppiä kaikille!
 
Epäilevä 82
Menkat 2 viikkoa ja 4 päivää myöhässä. Olemme mieheni kanssa yrittäneet vuoden ja pettymyksiä on tullut. Rintoja aristaa ja ne on turvonnut. Vatsaakin aristaa ja oksettaa. Olen jo jonkin aikaa epäillyt, että jotain on tekeillä ja tein testin. Nyt me vain odotellaan. Onnea kaikille!
 
Anne
Täällä siis menkat nyt viikon päivät myöhässä, testiä en vielä oo uskaltautunu tekemään. Voihan olla et on vaan kierto sekasin niiden pillereiden lopetuksen takia.
Oireita oli paljon pari viikkoa sitten, loppuivat sen jälkeen kun menkkojen olisi pitäny alkaa.
Nyt on vaan ollu vähän outo tunne, mahaa kipristelly aika ajoin niinku ois menkat alkamassa. Tosin tämän viikkoo on ollu vatsa sairaan kovalla.(esikoista odottaessa ihan alkuraskaudessa ei suoli toiminu yhtään, ja muistona siitä jäi kivat peräpukamat...)

No, aika näyttää!

Ilmoitelkaahan muutkin miten asiat etenee teillä!
 
sanna
Moi!

Täälläkin yksi joka yrittää raskaaksi tulla! :)
Mulla on normaali kierto ollu 29-30pv, mutta nyt viime kuussa oli 39 päivää ja luullin että olisin ollu raskaana mut ei :-( nyt on menny taas viimesistä menkoista 36pv. tein eilen testin ja näytti miinusta, ei mitään haaleaakaan. tekis mieli tehä jo heti huomenna ja joka päivä, mutta oisko järkevä oottaa vaik viikko. onkohan se ihan normaalia että yhtäkkiä venähtää kierto noin pitkäksi!? no, ehkä stressiä tosta lapsensaannista....
 
vilma
Hei taas pitkästä aikaa!

Kävin viime viikolla lääkärissä ja kohdussa näkyi ultralla pieni piste, et jotain siellä on. Nyt 6+3 ja huomenna uusi lääkäriaika jossa pitäis sitte vissiin jo näkyä, et onko siellä masuasukkia. Itellä epävarma olo kun ei oikein ole muita oireita kun rintojen arkuus ja mahd. turpoaminen ja ehkä suurempi vessassa käynnin tarve.Ei oikein vieläkään osaa todeksi uskoa! Huominen kyllä jännittää ;) Oon vissiin jonkun sortin erikoistarkkailusssa ku vuosi sitten sairastin pahan munasarjatulehduksen. Toivottavasti kaikki on hyvin!

Plussaonnea kaikille!
 
eliza
Moikka,

Päätinpä minäkin tänne kirjotella,kun tuntuu niin hölmöltä pohtia itsekseen mahdollisia oireita.
Yritystä on takana pari vuotta, joten pettymys on kuukausi kuukaudelta suurempi...
Nyt ollut ihan älytöntä väsymystä, pissattaa jatkuvasti, rintoja vähän aristaa tai oikeestaan tuntuu painetta. Välillä huono olo. Nyt menossa kp 28/32. Vähän kyllä jänskättää, toivottavasti nyt vihdoinkin tärppäis...
 
Aliina
Terve! Lueskelen näitä teidän viestejä ja ajattelen, kuinka epäreilua tämä elämä on. Kadehdin teitä, joilla elämäntilanne on sellainen, että lapsi sopisi siihen saumaan. Itse olen raskaana seitsemännellä viikolla kondomin huolellakäytöstä huolimatta. Viikon verran on ollut tajuttoman kovaa kipua ja ""muljahtelua"" alavatsassa, niin kuin menkat olisivat tulossa ja ihan viimepäivinä alaselkääkin vihlonut inhottavasti. Saan hirveitä ahmimiskohtauksia ja aamuyöstä olen herännyt muutamana yönä pahoinvointiin.
Pelottaa, kun alan kiintyä Möykkyyn, mutta raskauden keskeytyshän se on tiedossa. Eipä tukea löydy mistään, hyvä ystävättäreni kun vain tietää asiasta ja hänkin jaksaa löytää oikeat sanat saamaan minut tuntemaan itseni vastuuntunnottomaksi ja idiootiksi, vakituista kumppania kun ei ole....

Mutta tsemppiä ja onnea teille joille vauva on tervetullut, kädet on ristissä teidän puolestanne! Toivon, että minullekin koittaa vielä päivä, jolloin saan perustaa oman, onnellisen pesän ja perheen!
 
Aida
Hei taas!

Eilen tein testin ja tuli selkeä +-viiva! :)
En oikein meinaa uskoa asiaa todeksi. Kävin tuijottamassa viivaa monta kertaa illassa ja vielä aamullakin.

Muille miettijöille vielä vinkiksi oireista: ilmavaivat :/, finnit ja vatsa on mennyt kovemmaksi, kun normaalisti se on liian löysä. Palelee koko ajan!! Että näin meillä!

Tsemppiä kaikille!
 

Yhteistyössä