Raskaana vai ei?

Onko täällä ketään muuta, joka ei kans meinaa pysyä nahoissaan "raskausoireittensa" kanssa..? Täällä olis yks joka kuumeisesti odottaa ajan kulumista ja haluis tehdä testejä koko ajan...

Mulla on noin viiden päivän ajan ollu monenlaisia raskauteen sopivia oireita: lämmöt jatkuvasti yli 37 astetta (mut ei yhtään kuumeinen olo), menkkamaisia kipuja alavatsalla, yököttää niin että wc-pyttyä joutuu tuijotteleen useita kertoja päivässä, tosi kostee olo... Nyt menossa kp. 28/30 ja raskaustesti edelleen negaa. Olo on kuitenkin tosi omituinen.

Oon syöny Teroluteja kierron säännöllistämiseksi puolisen vuotta ja lopetin kuurin viime kierrossa. Nyt siis on täysin epävarmaa tuleeko kuukautiset vai ei ja koska. Ovulaatioo en tässä kierrossa bongannu, joten senkin vuoks ihan mysteerijuttu nyt.

Pillerit jätin pois kesällä -06 ja siitä asti ollaan TJOTtailtu. Nyt kesän aikana vauvakuume on kuitenkin noussut huippuunsa kun monet ystävätkin on raskautuneet. Voihan tietenkin olla, että hillitön vauvakuume tekee nyt tepposiaan ja aiheuttaa kaikkia tuntemuksia... Täytynee kuitenkin vielä malttaa pari päivää ja testailla sitten viikonloppuna uudelleen. :hug: kaikille!

:wave: täällä..
Itsellä menkat nyt myöhässä noin 12pvä kaks testiä tehny molemmat negaa..
Nyt sit on ruvennu kuiteskin ruvennu tulee oireita: väsyttää älyttömästi, rintoja aristaa hajut käy nenää jne..
Kierto ollu aika säännöllinen aina joten nyt ihmetyttää et mikä on ku testikin on nega..
Vauva ois kyllä todella tervetullu
=)

Itellä alkaa jo hermot meneen vaik ei oo vielä oletetut kuukautisetkaan myöhässä... Tää ajatustenjakamis-/vertaistukipaikka on siks ihan loistava. Ei millään malttais odotella, isosta asiasta kun on kyse.

Hmp, ja tääl eräs jol viel neljä päivää mensujen alkuun....plah....tämä on nii karmeaa aikaa, odotella ja odotella. Oon ollu tosi väsy nyt 4 päivää, aamul varsinni ollut huono-olo ja sitä jatkunu pitkin päivää, joten olen vähän väliä napostellut, alavattas vihloo, kuten kyl menkkoja ennenkin, sit rinnat hiukka kipeät, ei paljon. Huimaillut turhankin paljon ja hillitön väsy. Toisaalta, tiän, että noi kaikki oireet voi miul toisinaa olla ennen menkkoi, mut ku sitä kai nii toivoo kolmosen tulevan jo, että siirtää noi kaikki raskauden mahdollisuuteen...

Todellakaan ei malttaisi pysyä nahoissaan... yritystä jo kohta vuosi..alkaa kohta usko loppumaan :( Nyt jotenkin erilainen olo, painontunne ollu alamahalla jo reilun viikon, nyt eilen ja tänään juhmii ilkeesti... pari kertaa oon vessaan juossu ajatuksella,että nytkö ne alko...eikä mitään! Alaselkään säteilee välillä menkkamaista kipua.. Kp "vasta" 27/29-38.. eli viä olis päiviä ennen ku kannattaa testata, en usko kiertoni mitenkään lyhentyneen,vaikka noin epäsäännöllinen onkin ollu nyt jo liki vuoden.. Rinnatkin tuntuu jotenkin oudoilta, välillä sattuu ja "kiristelee" välillä ihan normaalit... Megatäti tulossa kuitenkin..vaikka sisimmässään sitä toivoo niin paljon muuta..

Meil ei ihan noi paljon ole viel yritystä, mut siltikin, sitä toivoo vähän liiaksikin, niin paljon että mies räjähtää jo nauruun, ku oon vain avaamas suutani, (väittää että puhun vain vauvoista, oireista mitä mul ny ollu jne..) :LOL:

Laskin juuri uudelleen kiertoni ja huomasinpas, että ti pitäskin se täti tulla, jos tulee...samoin miul on rinnois tuntunu nipistelyä, hiukka samaa tunnetta ku silloin kun maito nousee, ja väliin muutenkin arat rinnat, ja väsy ja huono-olo...mut sekin väliin helpottaa..

Murmelin Jännätäänpäs siis yhdessä ja otetaan täti vastaan, jos on tullakseen. :headwall: Eihän siin sit muu auta ku toivoa seuraavas kierros tärppäävän. :)

Me ei olla vielä kauaa yritetty kolmosta, mutta tänään kp 30/28 ja tehnyt nega testejä jo useammankin. Ärsyttää vaan niin pirusti se, et jos meinaa täti tulla niin tulis sitten jo eikä vitkuttelis enempää. Ärsyttää sekin, että saa kulkea pikkuhousunsuoja alushousuissa, jos sitten alkaakin niin ei ihan sotkemiseksi mene. En enää viitsi edes tehdä testiä, kun vasta joskus sitten. Negaahan se kuitenkin näyttäis. Tänään oikein koskemalla koskenut keskeltä alavatsaa, mutta tavallaan erilailla kun taas menkoissa. Esikosta oli aikanaan todella kovat alavatsakivut juurikin tuossa keskellä ja hyvin pysyi matkassa kuitenkin mukana. Makasin vaan kippurassa kun koski niin kovasti.

Jännätään siis kaikki yhdessä ja jos täti tulee, niin toivotaan seuraavassa kierrossa tärppiä. :) Mieskin kysellyt, et no mitä se testi näytti, joko oot raskaana. Pitää sit seuraavaksi hommata enemmän jne jne.. Välillä naureskelee mun oireille, tää mummotauti on kyl ihan kaameeta. Olisin jo valmis aloittamaan pillerit, jos tää ei muuten lopu. Nytkin vaan kirjoitan, istun ja silti hikipisarat valuu pitkin otsaa.. Ihan kauheeta, ei oo ennen ollut eikä kivalta tunnu.

Yhteistyössä