"raskaanako"
Hei, ehkäisyä minulla ei ole ollut käytössä elokuusta 2014 eteenpäin. Yhdyntöjä on ollut vähintään 2x/vk.
Tässä kuussa kuukautiseni ovat myöhässä, taino eivät ole vieläkään alkaneet. 22.11 niiden piti alkaa mutta ei ole näkynyt. Käytän myös kännykkäsovellusta olikohan womanlog tai vastaava, jonne olen merkannut kuukautiskierron + muut tarvittavat tiedot. Sovellus näyttää päivän milloin kuukautisten pitäisi alkaa. Tähän asti ovat alkaneet juuri silloin, kun sovellus on niin väittänyt.
Päivämäärät milloin aikaisemmin kuukautiseni ovat olleet:
Syyskuu 27.09-02.11
lokakuu 25.10-30.10
marraskuu 22.11-27.11 - Pitäisi olla, mutta ei ole.
Osaako kukaan tämän perusteella kertoa, milloin kannataisi tehdä toinen testi?
Tänään 25.11 tein aamulla, mutta negatiivista näytti. Hain kaupasta tänään 2kpl kotiin valmiiksi.
Missä vaiheessa olette itse plussanneet?
Kiitos<3
Tässä kuussa kuukautiseni ovat myöhässä, taino eivät ole vieläkään alkaneet. 22.11 niiden piti alkaa mutta ei ole näkynyt. Käytän myös kännykkäsovellusta olikohan womanlog tai vastaava, jonne olen merkannut kuukautiskierron + muut tarvittavat tiedot. Sovellus näyttää päivän milloin kuukautisten pitäisi alkaa. Tähän asti ovat alkaneet juuri silloin, kun sovellus on niin väittänyt.
Päivämäärät milloin aikaisemmin kuukautiseni ovat olleet:
Syyskuu 27.09-02.11
lokakuu 25.10-30.10
marraskuu 22.11-27.11 - Pitäisi olla, mutta ei ole.
Osaako kukaan tämän perusteella kertoa, milloin kannataisi tehdä toinen testi?
Tänään 25.11 tein aamulla, mutta negatiivista näytti. Hain kaupasta tänään 2kpl kotiin valmiiksi.
Missä vaiheessa olette itse plussanneet?
Kiitos<3