Raskaana olevat naiset kiihottaa

• Viestiketjun aloittaja katsoa saa vaan ei koskea
  • Ensimmäinen viesti
"veken"nautinto
Alkuperäinen kirjoittaja katsoa saa vaan ei koskea:
En tiedä muista mutta minusta raskaana olevat naiset ovat erittäin kiihottavia. Olisin heti valmis seksiin kauniin (suurin osa naisista) raskaana olevan naisen kanssa. Todennäköisesti siinä vaiheessa ei vieras mies kiinnosta, mutta olette todella kauniita ja haluttavia raskaina. Varsinkin uimarannoilla ja uimahalleissa katson salaa ihania raskaana olevia naisia, joten liikkukaa rohkeasti niukoissa vaatteissa kauniine vatsoinenne.
Samasta asiasta,mutta näin päin?? Asuimme maaseudulla,naapurin rouva innostui lenkkeilemään ym:kasvimaantekoa rantapeltoon"hänen omakotitalonsa yläkertalaisen kanssa.Aina kun rouvan oma aviosiippa lähti työvuoroonsa.Kun sitten rouvan "masuli"alkoikin nätisti pyöristymään" tunsin valtavaa kiinnostusta ja kiihottumista asian johdosta.Oli käynyt niinkuin epäilin,keikistelystä oli tulosta.Aivan kuin olisin ollut osallisena. Minihameita vaan "rouvat"

Nautiskellut
Alkuperäinen kirjoittaja kimilehtonen@jippii.fi:
Raskaana oleva nainen on fetissini. Olisi ihana rakastella ja helliä raskaana olevaa naista, imeä rintamaitoa suoraan rinnoista..
Oon 29v. komea mies (tietty). Jos joku nätti "ko." yksinäinen nainen haluaisi huomiota, niin ota yhteyttä. ;)
Olen rouva,kun olin raskaana,itseasiassa oli turvallista tehdä "syrjähyppyjä"tosi kiihottavaa.Mies paljon pois kotoa.(tosi hienoa aikaa)

pregnantlover
Alkuperäinen kirjoittaja Lakuuna:
Niin lisään vielä edelliseen: yleensä raskaana olevan naisen seksihalut vähenevät raskauden aikana? Kai niitä poikkeuksiakin näköjään on.
mulla ei oo kokemusta kun 2:sta naisesta raskauden aikan, joten otanta on aika pieni, mutta molempien halut kyllä lisi entisestään.(jos mahdollista :))Ja täytyy sanoa että seksikkyyskin lisäänty.:)

Sivupersoona
Niin lisään vielä edelliseen: yleensä raskaana olevan naisen seksihalut vähenevät raskauden aikana? Kai niitä poikkeuksiakin näköjään on.
Ihaillaan sitten sitä masua, jos seksi ei onnistu. Ihanuus tulee siitä kun näkee mitä on itse saanut aikaan. Varmasti osa miehistä nauttii siitä. Vieraan raskaana olevan naisen näkeminen on viehättävää siitä syystä, kun kuvittelen kuinka ihanaa heillä on ollut yhdessä miehen kanssa, joka on johtanut raskauteen.

himo
katslen kateellisena naisia jotka odottaa lasta.mulla entisestä avioliitosta 2 lasta mut nykyisestä ei eikä tulekaan,nyyh,päätimme yhdessä ettemme hanki enää lapsia,ollaan 40 ja 30 v ja ajateltiin että nyt nautitaan toisistamme ja sterilisaatioon(mies) ja nyt on kaduttanu se.rahaa purkuun ei ole enkä kyllä halua mieheni kärsivän niitä tuskia uudelleen.olis ihana olla raskaana ja kantaa hänen lastaan.mun hormoonit on sellasta lajia että kun tulee raskaaks niin kikkeliä on saatava jatkuvasti sekin olisi ollut mukava näyttää nykyiselle miehelleni millaista on ku pitää olla koko ajan tuikkaamassa,2-4 kertaa päivässä,haaveita vain mut toisaalta eipähän oo perä pipi enää millonkaan...

Lakuuna
Joo, en ajatellutkaan sitä.. Harmittaa kyllä sinänsä että miesystäväni sanoo jo nyt (vaikka olemme seurustelleet vasta vuoden), ettei missään nimessä halua koskaan lapsia. Itse haluaisin joskus..

mixa67
Joo, en ajatellutkaan sitä.. Harmittaa kyllä sinänsä että miesystäväni sanoo jo nyt (vaikka olemme seurustelleet vasta vuoden), ettei missään nimessä halua koskaan lapsia. Itse haluaisin joskus..
raskaana oleva nainen on ihanan sexikäs ja vapautunut koska ei ole enää pelkoa raskaaksi tulemisesta kun se on jo valmiiksi päätetty. hän on himokkaampi ja valmiimpi sekä halukkaampi sekä haluttava ihana pakkaus.

himo
niin ja onhan siinä sekin että se kestää vaan 9kk ja joskus ei sitäkään...

Talvimasu
En tiedä muista mutta minusta raskaana olevat naiset ovat erittäin kiihottavia. Olisin heti valmis seksiin kauniin (suurin osa naisista) raskaana olevan naisen kanssa. Todennäköisesti siinä vaiheessa ei vieras mies kiinnosta, mutta olette todella kauniita ja haluttavia raskaina. Varsinkin uimarannoilla ja uimahalleissa katson salaa ihania raskaana olevia naisia, joten liikkukaa rohkeasti niukoissa vaatteissa kauniine vatsoinenne.
Kumpi sua meissä kiihottaa, kauniit pyöreät masut, vaiko se, kun tiedät meidän nautiskelleen seksin iloista paljaalla, vailla ehkäisyä

Viimeksi muokattu:
raskausfanii77
Kumpi sua meissä kiihottaa, kauniit pyöreät masut, vaiko se, kun tiedät meidän nautiskelleen seksin iloista paljaalla, vailla ehkäisyä

Moikka,

en ole alkuperäinen mutta tykkään erittäin paljon raskaana olevista. Minua kiihottaa ehdottomasti enemmän iso pyöreä masu, naiselliset muodot ja jotenkin se hehkuva kauneus/naisellisuus. Mua ei kiihota se et pääsee vierasta pökkäämään vaan juuri tuo ulkonäkö.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä