yksinpuheluako?
razmuz:n ja Rvanen:n kirjoitukset ovat kuin samasta puusta veistettyjä, ettei olisi vaan taas yksi kuumana käyvä yksinhöpisijä.
Come oon! Lopeta toi pelleily. Keksi oma nikki!!!!Alkuperäinen kirjoittaja razmuz:Olenhan minä täällä?
Samasta asiasta,mutta näin päin?? Asuimme maaseudulla,naapurin rouva innostui lenkkeilemään ym:kasvimaantekoa rantapeltoon"hänen omakotitalonsa yläkertalaisen kanssa.Aina kun rouvan oma aviosiippa lähti työvuoroonsa.Kun sitten rouvan "masuli"alkoikin nätisti pyöristymään" tunsin valtavaa kiinnostusta ja kiihottumista asian johdosta.Oli käynyt niinkuin epäilin,keikistelystä oli tulosta.Aivan kuin olisin ollut osallisena. Minihameita vaan "rouvat"Alkuperäinen kirjoittaja katsoa saa vaan ei koskea:En tiedä muista mutta minusta raskaana olevat naiset ovat erittäin kiihottavia. Olisin heti valmis seksiin kauniin (suurin osa naisista) raskaana olevan naisen kanssa. Todennäköisesti siinä vaiheessa ei vieras mies kiinnosta, mutta olette todella kauniita ja haluttavia raskaina. Varsinkin uimarannoilla ja uimahalleissa katson salaa ihania raskaana olevia naisia, joten liikkukaa rohkeasti niukoissa vaatteissa kauniine vatsoinenne.
Olen rouva,kun olin raskaana,itseasiassa oli turvallista tehdä "syrjähyppyjä"tosi kiihottavaa.Mies paljon pois kotoa.(tosi hienoa aikaa)Alkuperäinen kirjoittaja kimilehtonen@jippii.fi:Raskaana oleva nainen on fetissini. Olisi ihana rakastella ja helliä raskaana olevaa naista, imeä rintamaitoa suoraan rinnoista..
Oon 29v. komea mies (tietty). Jos joku nätti "ko." yksinäinen nainen haluaisi huomiota, niin ota yhteyttä.
mulla ei oo kokemusta kun 2:sta naisesta raskauden aikan, joten otanta on aika pieni, mutta molempien halut kyllä lisi entisestään.(jos mahdollista )Ja täytyy sanoa että seksikkyyskin lisäänty.Alkuperäinen kirjoittaja Lakuuna:Niin lisään vielä edelliseen: yleensä raskaana olevan naisen seksihalut vähenevät raskauden aikana? Kai niitä poikkeuksiakin näköjään on.
Ihaillaan sitten sitä masua, jos seksi ei onnistu. Ihanuus tulee siitä kun näkee mitä on itse saanut aikaan. Varmasti osa miehistä nauttii siitä. Vieraan raskaana olevan naisen näkeminen on viehättävää siitä syystä, kun kuvittelen kuinka ihanaa heillä on ollut yhdessä miehen kanssa, joka on johtanut raskauteen.Alkuperäinen kirjoittaja Lakuuna:Niin lisään vielä edelliseen: yleensä raskaana olevan naisen seksihalut vähenevät raskauden aikana? Kai niitä poikkeuksiakin näköjään on.
raskaana oleva nainen on ihanan sexikäs ja vapautunut koska ei ole enää pelkoa raskaaksi tulemisesta kun se on jo valmiiksi päätetty. hän on himokkaampi ja valmiimpi sekä halukkaampi sekä haluttava ihana pakkaus.Alkuperäinen kirjoittaja Lakuuna:Joo, en ajatellutkaan sitä.. Harmittaa kyllä sinänsä että miesystäväni sanoo jo nyt (vaikka olemme seurustelleet vasta vuoden), ettei missään nimessä halua koskaan lapsia. Itse haluaisin joskus..
niin ja onhan siinä sekin että se kestää vaan 9kk ja joskus ei sitäkään...Alkuperäinen kirjoittaja Lakuuna:Joo, en ajatellutkaan sitä.. Harmittaa kyllä sinänsä että miesystäväni sanoo jo nyt (vaikka olemme seurustelleet vasta vuoden), ettei missään nimessä halua koskaan lapsia. Itse haluaisin joskus..
kyllä kelpaisTäällä olisi yksi sinkkutyttö raskaana, kelpaisiko?
Kumpi sua meissä kiihottaa, kauniit pyöreät masut, vaiko se, kun tiedät meidän nautiskelleen seksin iloista paljaalla, vailla ehkäisyäEn tiedä muista mutta minusta raskaana olevat naiset ovat erittäin kiihottavia. Olisin heti valmis seksiin kauniin (suurin osa naisista) raskaana olevan naisen kanssa. Todennäköisesti siinä vaiheessa ei vieras mies kiinnosta, mutta olette todella kauniita ja haluttavia raskaina. Varsinkin uimarannoilla ja uimahalleissa katson salaa ihania raskaana olevia naisia, joten liikkukaa rohkeasti niukoissa vaatteissa kauniine vatsoinenne.
Kumpi sua meissä kiihottaa, kauniit pyöreät masut, vaiko se, kun tiedät meidän nautiskelleen seksin iloista paljaalla, vailla ehkäisyä
Mitäpä muijasi tästä tykkää? Tai poikasi?Olen appiukko ja miniäni odottaa ensimmäistään. Hänellä on mielestäni hurjan kiihottava pyöreä masu. Haaveilen usein, milten upealta tuntuisi laskea kuumat siemenet hänen sisäänsä.