H
hullupuuro
Vieras
Näkyy olevan treffipalstalla ilmoitus että raskaana oleva nainen hakee miestä ja haluaa perustaa uusperheen, voi jumalauta! eikö voida odottaa lapsen syntymään..?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Kyl mä vaa treffailin raskaana ollessani :xmas: En tosin just silloin ettiny mitään elämänkumppania.
Alkuperäinen kirjoittaja Kleopatra84:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Kyl mä vaa treffailin raskaana ollessani :xmas: En tosin just silloin ettiny mitään elämänkumppania.
mistä löytyy miehiä jotka treffailee raskaana olevaa naista? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kleopatra84:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Kyl mä vaa treffailin raskaana ollessani :xmas: En tosin just silloin ettiny mitään elämänkumppania.
Alkuperäinen kirjoittaja samaa mietin:miks pitäis odottaa? vahingoittuuko se vauva siellä kohdussa jotenkin siitä että äiti aloittaa raskausaikana uuden suhteen? miten tilanne on erilainen sitten kun vauva on syntynyt?