Raskaana oleva nainen hakee seuraa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hullupuuro
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hullupuuro

Vieras
Näkyy olevan treffipalstalla ilmoitus että raskaana oleva nainen hakee miestä ja haluaa perustaa uusperheen, voi jumalauta! eikö voida odottaa lapsen syntymään..?

miks pitäis odottaa? vahingoittuuko se vauva siellä kohdussa jotenkin siitä että äiti aloittaa raskausaikana uuden suhteen? miten tilanne on erilainen sitten kun vauva on syntynyt?

Mikä tuossa nyt on ongelma?

Minä en hakenut seuraa raskaana ollessani, mutta minkäs teit, kun upea mies talsi vastaan. Meillä oli erittäin antoisat seuraavat 3 vuotta.

En koe tehneeni mitään väärää tms.

No miksei jos sillä hetkellä kaipaa miesseuraa?

Onko tilanne sitten erilainen kun lapsi on syntynyt? Vai täytyykö lapsen olla tietyn ikäinen ennen kuin äiti voi alkaa kaivata uutta suhdetta?

juu kyllä sitä saa ja kannattaa hakee sitä miestä heti vaan kun itsestä siltä tuntuu. Lapsen elämäkin voi olla rikkaampaa, jos siinä sitä jakamassa on kaksi aikuista. En tietenkään tarkoita etteikö se lapsen elämä oo yhtä rikasta ,jos vaan äiti/isä mutta jos on kaksi ni tuo se siihen oman juttunsa:)

jaa,tässä sen näkee,raskaana olessa ei saa olla tarpeita läheisyyteen tai muuhuunkaan,,,eli nyt kaikki jotka on täällä palstalla raskaana niin ukot sivuun,laittakaa vaikka kaappiin ja ottakaa sieltä kun synnytys käynnistyy,,sitten voitte tunkee sen sinne takas siksi aikaa kun toivutte synnytyksestä ja voitte päästää taas ulos.....

Alkuperäinen kirjoittaja Kleopatra84:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Kyl mä vaa treffailin raskaana ollessani :xmas: En tosin just silloin ettiny mitään elämänkumppania.

mistä löytyy miehiä jotka treffailee raskaana olevaa naista? =)

Perhepaketti joillakin hakusessa. Tai sitten haluaa olla varma ettei nainen tule raskaaksi!

Kyl mä vaa treffailin raskaana ollessani :xmas: En tosin just silloin ettiny mitään elämänkumppania.

Mistä ei? =)

Mä oon jotain oppinu lyhyehkön elämäni aikana.

Miehet tykkää naisista. =)

En kylä tiedä mistä raskaana oleva sukulaistyttö, silloin 19v, löysi vuoden itseään vanhemman kaverin. Nyt heillä on kuitenkin jo 7 yhteistä vuotta takana, naimisiin ovat menneet ja toinen lapsikin tullut.

Yhteistyössä