Miks tuolla tv:n tekst senssi palstalla hakee raskaana olevaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "wtf"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

"wtf"

Vieras
Tosi outoja mun mielestä miehet jotka hakee raskaana olevaa seksi kumppanuuteen :O aina välilllä vilkaisen noita sivuja ja tänä iltanaki siellä on ollu parikin eri tyyppiä jotka hakee raskaana olevan seks seuraa, yksi haki oikee erityisesti +8kk ja toinen muuten vaan salaseuraa raskaana olevasta ilman erityisvaateita muuta kuin raskaus...
Voisko joku avata et mitä tollasen päässä oikein liikku??

Kai se on fantasia muiden joukossa? Onhan niitä miehiä joiden mielestä raskaana oleva nainen on kauneimmillaan ym ym.. Mutta siis eihän toi nyt täysjärkistä hommaa oo ihan noin vaativasti juuri hakea..

[QUOTE="...";28691895]Hyi helvetti :x Vielä enemmän ällöttää ne naiset, jotka noihin vastaa..[/QUOTE]

todennäköisesti niille ei kukaan vastaa :D mut ällöä kyllä..

Mä olen ajatellut että ne haluaa siksi raskaana olevan, koska eivät halua käyttää kondomia. Pulla jo uunissa ja vielä jos tauteja ei ole, niin eivät voi vahingossakaan tulla isäksi :)

Mut voin olla myös väärässä.

Kai se on fantasia muiden joukossa? Onhan niitä miehiä joiden mielestä raskaana oleva nainen on kauneimmillaan ym ym.. Mutta siis eihän toi nyt täysjärkistä hommaa oo ihan noin vaativasti juuri hakea..

Joo tod.näk.fantasiaa... ja onhan siellä hyvinki outoja muitaki juttuja mm. joku etti tosi väljää pienikätiselle ff juttuihin :x ällöä seki..
Mut toi raskaus ja seksiseuran ettiminen on mun mielestä uber pervoa :x

Mä olen ajatellut että ne haluaa siksi raskaana olevan, koska eivät halua käyttää kondomia. Pulla jo uunissa ja vielä jos tauteja ei ole, niin eivät voi vahingossakaan tulla isäksi :)

Mut voin olla myös väärässä.

En kyl ihan tuohon uskois... miks hakis just esim.8kk raskaana olevaa jos noin on..
välillä niitä on et etsitään maitotisuista naista :x:x:x yms niin mulla kyl joku pervo tulee ennemmin mieleen kuin isäksi tuloa pelkäävä :laugh:

Yhteistyössä