RASKAANA-missä oireet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mä oon alkanu jopa jo pelkäämään, että onhan kaikki hyvin tuolla, kun kuukautiset jäi pois ja tein raskaustestin, joka positiivinen...oon nyt kai viikolla 7+.
Mulla on kaks aikaisempaa raskautta joissa molemmissa oon oksentanu ekat viikot+alavatsakipuja ollut ja olo ihan karsee. Nyt ei ole kuin pientä rintojen nipistelyä. Ei himoja, ei mielialamuutoksia, ei alavatsakipuja eikä pahoinvointia. Missä mun oireet on? Meillä on suvussa äidilläni+siskoillani ollut kaikissa raskauksissa etenkin runsas tuo pahoinvointi+muut raskausoireet.
Huolettaa, että mitä tää tarkottaa kun en ole kuullut tälläisestä raskaudesta ja itsellänikin tosiaan ollut nuo raskausoireet aina alusta asti voimakkaat.

Kolme lasta ja yhdestäkään en ole pahoinvoinut, en oksentnut. Ainoastaan kuukautiset jääneet pois ja rinnat ollut kipeät. Tietysti loppuraskaidessa tullut jotain fyysisiä vaivoja, mutta ensimmäiset 27viikkoa oikein leppoisia.

Kolme lasta ja yhdestäkään en ole pahoinvoinut, en oksentnut. Ainoastaan kuukautiset jääneet pois ja rinnat ollut kipeät. Tietysti loppuraskaidessa tullut jotain fyysisiä vaivoja, mutta ensimmäiset 27viikkoa oikein leppoisia.

Tän mä jotenkin ymmärrän..jos on taipumusta oireilla vähän, mutta just sen takia huolestuin kun aikaisemmat raskaudet mulla on ollu kauheen hirveitä! Ja nyt ei mitää..

Mulla vähän sama. Ensimmäisessä raskaudessa oksentelin päivittäin rv 12 asti. Nyt rv 8 ja kolme kertaa oksentanut. Rinnat välillä arat, väsyttää mutta ei läheskään samaa kun esikoisen raskaudessa. Kuitenkin rv 7 ultrassa kaikki hyvin :)

Jokaisessa onnistuneessa raskaudessa ollut oireita enempi tai vähempi. Mutta tuulimunaraskaudessa tiesin koko ajan, että jotain oli pielessä. Tämä oli myös täysin oireeton raskaus. Nt-ultrassa sitten ei ollut yllätys, ettei sikiötä löytynytkään.

Näin mulla, toivotaan kuitenkin sun oireettomuus olevan vain hyvää tuuria :)

Jossakin välissä minuu myös väsytti, mutta laitan enempi sen piikkiin että mulla oli vain yksi vapaapv viikossa ja kuitenkin uhmaikäinen viemässä loput mehut :D

Ainoa minulle selkeä OIRE on nyt muutaman kerran tuntuneet pienenpienet kuplat ja järkyttävä mieliteko; mä haluaisin syödä lihaliemikuutiota :laugh:

Eli sun raskaus voi olla kuules ihan hyvillä kantimilla :heart:

lisään vielä, että edellisessä raskaudessa mulla oli tähän mennessä ollut jo kaikki rintojen arkuudesta migreeniin ja 24/7 oksenteluun. Eli, usko pois, sä voit vaan yksinkertaisesti päästä nyt helpommalla :heart:

katosipa sitten ensimmäisen viestin alku johonkin :o mitähän ihmettä...
eli alunperin siinä pitkässä tarinassa kiteytettynä luki että mä olen nyt rv.15,
eikä mulla ole edelleenkään muita oireita kuin 9t työpäivän jälkeen masun vihmomista,
masu on nyt kasvanut ..
jos ei menkat ois jääny pois, en edelleenkään tietäs olevani raskaana.

No sanopa muuta. Minäkin olen raskaana 7 + jotain eikä ole mitään pahoinvointeja tai muitakaan fiiliksiä. Kolme ekaa raskautta olin pää vessanpöntössä melkein alusta loppuun.

Tytärtämme odottaessa mulla ei ollu mitään oireita ihan ihan alussa, pahoinvointi alkoi sitten rv 7+

Kohdunulkoisessa mulla oli tissit tosi kipeet, pahoinvointia, kipuja yms.

Yhteistyössä