[QUOTE="viera";29463642]Kyllä, samaa mieltä. Halveksivaa, ja totuuttä väärentelevää.
Jos ei itse kykene edes kutsumaan lasten isää biologiseksi isäksi, vaan kutsuu
"siittäjäksi". Mitä hittoa?
Ja kuinkahan kauan itse "kesti" oloa yksinhuoltajana? Villi veikkaus, että ei kovin kauan.
Uusi mies haettu varmaan melko pian..
Rivien välistä huokuu ettei tällä kirjoittajalla ole tietoa elämän kareille ajamisesta, tai
oikeastaan edes yksinhuoltajan arjesta. Ei pidä vähätellä asioita, joista ei tiedä.[/QUOTE]
Olet totaalisesti hakoteillä.
Olin monia vuosia yksinhuoltaja.
Enkä todellakaan vähättele.Se oli minun kokemukseni siitä, miten koin kahden pienen lapsen yksinhuoltajuuden.
Pitäisikö valehdella ja sanoa, että se oli jotakin aivan hirveää ja kiduttavaa?
Kestin yksinoloa lasten kanssa hienosti.Panostin sitten sen elämänvaiheen lapsiin ja kotiin. Mm sisustelin kotia ja nautin.
En kokenut tarvitsevani miestä, sillä olin ehtinyt pohtia muutaman vuoden sitäkin, että olenko sen siittäjän kanssa vai hoidanko lapset paremmilla jaksamisilla yksin.
Se päätös oli oikea lähteä, vaikka hetken mietinkin sitä, että en voi lapsilta "viedä"isää.
Se ajatusmalli oli aivan väärä.
Lapset ja minä voimme paremmin, kun lähdimme.
Uuden miehen olisin saanut, mutten ollut valmis kuin vasta myöhemmin.
Yksi oli jo valmis ottamaan vastuuta lapsista ja muuttamaan yksiin, mutta
minä en ollut, joten pidin pääni ja elin elämääni.
Sitten, kun aika oli oikea löysin lapsille loistavan isän.Käymme yhdessä lasten asiat läpi ja pohdimme lasten käyttäytymistä sekä omaa käytöstämme ja panostamme lapsiin sekä tietysti parisuhteeseen.En tiedä mitä enempää voisin vaatia, meillä on kaikki.
"Rivien välistä huokuu ettei tällä kirjoittajalla ole tietoa elämän kareille ajamisesta, tai
oikeastaan edes yksinhuoltajan arjesta."
Myös tässä asiassa olet totaalisen väärässä.Voisinpa kertoa kuinka väärässä, mutten tahdo jakaa niitä asioita netissä.
Kuinka olen voinut jäädä paitsi yksinhuoltajan arjesta, jos olen elänyt sitä kahden lapsen kanssa vuosia?Nyt lapsi hyvä, mietintämyssy päähän.