N
nunnu
Vieras
minulla alkoi menkat ja tein raskaustestin silti omituisten oireideni vuoksi.se näytti haaleaa plussaa?kuitenkin on lähes viikon ollut kuukautiset.siis ihan normaalit menkat jotka minulla kestää n.7-8 päivää jopa.nyt kestänyt n.6 päivää.nyt kolme päivää runsaampaa vuotoa.voinkohan olla raskaana tästä huolimatta?ainakin testi näytti positiivista.oli apteekin oma testi.voinko luottaa niihin?
mietin nyt et oonko raskaana vai onko kyseessä varhainen keskenmeno? mitään kipuja ei ole ollut oikeestaan.vaan tätä vuotoa.välillä mahaa sattuu ihan pienen hetken.voiko tää olla normaalia...toivon et olisin raskaana mutta nyt pelottaa.....miten ihmeessä kuukautiset voi tulla jos olisin raskaana? ei oo semmoisesta kokemusta vaikken ekaa kertaa raskaana olekaan.(jos olen raskaana)
mietin nyt et oonko raskaana vai onko kyseessä varhainen keskenmeno? mitään kipuja ei ole ollut oikeestaan.vaan tätä vuotoa.välillä mahaa sattuu ihan pienen hetken.voiko tää olla normaalia...toivon et olisin raskaana mutta nyt pelottaa.....miten ihmeessä kuukautiset voi tulla jos olisin raskaana? ei oo semmoisesta kokemusta vaikken ekaa kertaa raskaana olekaan.(jos olen raskaana)