Raskaana, vaikka menkat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinnaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sinnaa

Uusi jäsen
01.02.2012
3
0
1
Eli siis toivomme miehemme kanssa todella paljon lasta. Olemme tässä puoli vuotta suunnilleen yrittänyt lasta. Nyt tuntui kuusi päivää ennen menkkojen oikeaa alkamispäivää ennen, että menkat alkaisivat ja tuli ihan noin kaksi tippaa rusehtavaa verta, joka lähti sitten vain pyyhkäisemällä pois. Sen jälkeen ei tullut mitään. Rinnoissa alkoi tuntua arkuutta, varsinkin nännit aristavat. Palellu on tosi paljon muutaman päivän tässä.Ihan outoja vilunväreitä on tullut. Kahtena yönä nukuin Kaksi pitkähihaista paitaa päällekkäin ja kaksi peittoa sekä heräsin vähänväliä siihen kun palellutti. Iho tuntui kuitenkin lämpimältä, eikä kuumetta ollut. Nännien ympärille alkoi tulla ns, "nystyröitä", mitä en ole ennen huomannut minulle tulevan menkkojenkaan aikaan. Nyt sitten menkat olivat kolme päivää myöhässä. Sitten alkoi tämä rusehtava vuoto ja aamulla sitten maha tuntui taas menkkamaisen kipeältä ja menkathan sitten alkoivat ihan normaalist, mutta myöhässä. Pitkään aikaan ei ole kyllä kipuja ollut alavatsassa ja nyt taas tuntuu jonkin verran. Olin ihan jotenkin varma, että olisin raskaana.
Onko mahdollista olla raskaana vaikka on menkat? Onko kellään kokemuksia? Ja milloin kannattaisi tehdä raskaustesti?
Nyt täytyy vaan katsella miten nämä menkat tästä jatkuvat.. Olisi vaan ollut niin toivottua .. :(

kyseessä voi olla valemenkat tai sitten ihan oikeat menkat.. ensimmäinen vuoto voinut olla ns.kiinnittymisvuotoa.. kannattaa testata sitten kun vuoto on loppunut. Valemenkat ovat yleensä normaalia vuotoa niukemmat tai ohuemmat..mutta kaikki on niiiiiin yksilöllistä..eli kannattaa varmistaa asia vuodon loputtua..varsinkin jos oireet jatkuvat..

plussaonnea:heart:

Mulla on ollut kahdessa raskaudessa, molemmissa testasin edellisenä päivänä negan raskaustestistä, joten en osannut aavistaa raskautta. "menkat" ovat olleet tosi niukat eli ei ole voinut käyttää edes tampoonia ja kestivät noin 3 päivää. Ultrissa sitten myöhemmin on huomattu alkion koosta, että raskaus on jo alkanut edellisestä kierrosta. Noi nystyrät nänneissä oli mulla ihan 1. raskaudessa se mistä tajusin testata. Testaa ihmeessä varmuuden vuoksi, jos plussa niin testaa viikon päästä uudelleen ja näet onko viiva haalistunut vai vahventunut. Toivotaan sitä vahventumista!!

Yhteistyössä