Alkuraskauden vuodosta jälleen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En jaksa kahlata vanhoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En jaksa kahlata vanhoja

Vieras
Tästä aiheesta on varmaan miljoona aloitusta, mutta en jaksa etsiskellä sopivaa ketjua, joten aloitan uuden. Toivottavasti joku jaksaa vastata.

Eli minulla oli normaalit kunnon menkat (tai ainakin luulin), mutta kun tuhruttelua jatkui 4pv vuodon jälkeen lähes viikon ja vatsaa jomotteli oudosti, niin tein raskaustestin ja se näyttää haaleaa plussaa! Vahvin epäilykseni on, että kyseessä oli keskenmeno, mutta pieni toivonkipinä kuitenkin heräsi, joten pakko kysyä, että onko mahdollista että tulee ihan kunnolla (useampi siteellin päivässä) vuotoa ja jopa hyytymiä, vaikka olisikin raskaana? Tiedän että pienet vuodot on suht yleisiäkin, mutta hyytymien kera tuleva runsas vuoto kuulostais kyllä enemmän keskenmenolta.. :( Mutta on tämmöistä sattunut kenellekään ja siltikin ollut onnistuneesti raskaana?

Itselläni hieman sama mielessä,tosin en ole plussannutkaan.Pe-la välisenä yönä alkoi vuoto,hieman tuli verta la ja sitten vain tuhrutellut hyvin vähän.
Menkat on olleet tähän asti todella runsaat,nyt ihmetyttää.

Enkä edes muista milloin menkkojen olisi pitänyt alkaa.Toukokuun lopusta oltu ilman ehkäisyä.Aika kai sen näyttää sitten.Eipä tässä mitään ihmeempiä oireitakaan ole,vähän hassulta tuntuu mahassa ja ikenet yhtäkkiä kipeytyneet,mutta nämähän nyt voi johtua mistä vaan.

Sama juttu täällä. Ekat menkat ehkäisyn poisjätön jälkeen ovat nyt kestäneet kolme päivää ja ihan pientä tiputtelua vaan. Yleensä tulee kunnolla kolme päivää putkeen ja sit loppuu, mut nyt on ehkä jotenkin kroppa sekaisin ehkäisyn jäljiltä. Testi näytti selvän negan.

Itsellä raskaus alkoi viikon vuodolla. Vuoto alkoi heti ovulaation jälkeen, punaista mutta niukkaa (+ menkkojen aikaan yhtenä iltana pientä tuhrua)...
Tuolloin tuli googlailtua alkuraskauden vuodoista ja olihan noita tapauksia joissa oli ihan hyytymien kera ollut kunnon menkat.

Miten ap:n tilanne nyt, oletko vielä testannut?

Mulla tänään taisi olla ovulaatio ja on tullut tuhru vuotoa... voisiko tuo vuoto olla kiinnittymisvuotoa? mulla oli pari viikkoa sitten menkat. Ei ole koskaan aikasemmin tullut ovulaation aikaan tuhrua...

Minni, vuoto johtunee ovulaatiosta. Mutta tosiaan nyt plussauskierrossa itsellä se vuoto ei loppunut, vaan jatkui viikon ajan. Aiemmin ei mulla edes ole ollut vuotoa ovulaation aikana.