Raskaana ja seksi menee päin v... siis, huonosti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="eee";23711300]No mä en kokisi sitä uhrauksena, jos ottaisin mieheltäni suihin raskauden aikana, jos itseäni ei seksi huvittaisi/onnistuisi. 9 kuukautta on TODELLA pitkä aika jos on sitä ennen tottunut säännölliseen seksielämään. Halailu ja pussailu eivät valitettavasti halua poista![/QUOTE]

No mut seksiähän haluaa sitä enemmän mitä sitä saa. Jos sitä ei saa ollenkaan, halut hiipuu pikkuhiljaa pienemmiksi. En oikein näe järkeä pitää yllä miehen seksihaluja tietentahtoen säännöllisellä seksuaalisella tyydytyksellä kun oikeaa seksiä ei kuitenkaan ole luultavasti luvassa pitkään aikaan. Kun se vaan vaikeuttaa tilannetta miehen kannalta (sama, jos masturboi todella paljon).

On mustakin ihan ok ottaa joskus suihin mieheltä raskauden aikana jos mulla on jonkunverran haluja itselläkin, mut jos siitä tulee pakollinen rutiini mihin on suostuttava vähintään pari kertaa viikossa miehen tyytyväisenä pitämiseksi, ahdistaisi kovasti.

Musta suuseksikin on muuten siinä määrin seksiä, että jos mua ei haluta ollenkaan seksi, niin ei mua kyllä haluta suihin otto tai käteen vetäminenkään vaan tuntuu ällöltä. Vähän sama kun et jos on paha mahatauti, niin silloin kyllä oksettaa se lempiruokakin kaiken muun lisäksi eikä sille mitään voi.

Ceridal öljy käy liukkarista ja hoitaa samalla limakalvoja. Esikoiseni synnytyksessä ollut kätilö sanoi, että sitä kannattaa käyttää repeämien ehkäisyyn raskausaikana. Myös synnytyksessä suihkutteli sitä ahkerasti, jotta repeämiä tulisi mahdollisimman vähän. Hieman tuli silti, koska en raskausaikana ollut osannut valmistella.

[QUOTE="pulla";23711295]Jeps, ei siinä sit mitään, jos iteltäkin löytyy vähän fiilistä hommaan. :) Kiehauttaa vaan jo ajatuskin, et naisella ois velvollisuus tyydyttää miehen tarpeet ja sit se ois semmonen mekaaninen vemputus tai suihinotto , missä ite miettis kauppalappua.
[/QUOTE]

Ihan samaa mieltä! Ja siis itse ajattelen asiaa sitä kautta, etten todellakaan tahtoisi mieheltä mitään velvollisuusseksiä vaikka panettaisi miten helvetisti, jos hän syystä tai toisesta ei seksiä tahtoisi tai se ei tuntuisi hänestä mukavalta.

Ceridal öljy käy liukkarista ja hoitaa samalla limakalvoja. Esikoiseni synnytyksessä ollut kätilö sanoi, että sitä kannattaa käyttää repeämien ehkäisyyn raskausaikana. Myös synnytyksessä suihkutteli sitä ahkerasti, jotta repeämiä tulisi mahdollisimman vähän. Hieman tuli silti, koska en raskausaikana ollut osannut valmistella.

Joo Ceridalia mä siis olen käyttänyt koko raskausajan niihin kuiviin limakalvoihin, ja ollaan käytetty sitä liukkarina, mutta kuulemma on parempiakin liukkareita.

Voi kultaseni, parantuu se ja mies kestää asian kyllä! Meillä oli aikanaan 10kk aikana varmaan joku kolme kertaa yhdyntää. Mulla ei vaan ollut haluja ja limakalvot oli huonossa kunnossa. Ne oli sitten synnytyksen jälkeenkin huonossa kunnossa ja itse odotin, että jälkitarkastuksessa mulle sentään näytettäisiin vihreää valoa asialle kun halut palasi heti synnytyksen jälkeen, mutta ei kun lääkekuurille jouduin vielä silloinkin. Mutta voi iso huokaus miten hienoa sitten taas olikaan kun päästiin kunnolla asiaan kun limakalvot parani! Orgasmitkin nousi potenssiin kymmenen synnytyksen jälkeen! Ja mieskin pysyi selväjärkisenä kaiken tämän ajan kun joutui olemaan huonommalla seksillä.

[QUOTE="vieras";23711554]No mut seksiähän haluaa sitä enemmän mitä sitä saa. Jos sitä ei saa ollenkaan, halut hiipuu pikkuhiljaa pienemmiksi. En oikein näe järkeä pitää yllä miehen seksihaluja tietentahtoen säännöllisellä seksuaalisella tyydytyksellä kun oikeaa seksiä ei kuitenkaan ole luultavasti luvassa pitkään aikaan. Kun se vaan vaikeuttaa tilannetta miehen kannalta (sama, jos masturboi todella paljon).

On mustakin ihan ok ottaa joskus suihin mieheltä raskauden aikana jos mulla on jonkunverran haluja itselläkin, mut jos siitä tulee pakollinen rutiini mihin on suostuttava vähintään pari kertaa viikossa miehen tyytyväisenä pitämiseksi, ahdistaisi kovasti.

Musta suuseksikin on muuten siinä määrin seksiä, että jos mua ei haluta ollenkaan seksi, niin ei mua kyllä haluta suihin otto tai käteen vetäminenkään vaan tuntuu ällöltä. Vähän sama kun et jos on paha mahatauti, niin silloin kyllä oksettaa se lempiruokakin kaiken muun lisäksi eikä sille mitään voi.[/QUOTE]
Joo no ei ole siis mikään pakollinen velvollisuus tuo suihinotto. Ongelma ei ole se, että olisin haluton, vaan ne kuivat limakalvot ja asennon löytämisen vaikeus..

[QUOTE="a p";23711590]Joo Ceridalia mä siis olen käyttänyt koko raskausajan niihin kuiviin limakalvoihin, ja ollaan käytetty sitä liukkarina, mutta kuulemma on parempiakin liukkareita.[/QUOTE]

Minun kokemukseni mukaan Ceridal on ihan paras myös liukkarina. Ei tahmaa ja hoitaa asiansa. Sitä voi käyttää myös hierontaöljynä ja itsestäni ainakin on kätevää, että voi jatkaa fiiliksen mukaan intiimimpään hierontaan. :D Olemme kokeilleet myös erotiikkaliikkeestä saatavaa hyvää tahmaamatonta liukaria, mutta ei sekään Ceridalia voita. On ollut siitä asti käyttämättä, kun ekan Ceridalin ostin. Siihen asti olin kyllä ihan tyytyväinen.

Toki kannattaa kokeilla. Sinulle saattaa sopia paremmin se erotiikkaliikkeestä ostettu. :)

[QUOTE="vieras";23711616]Joo no ei ole siis mikään pakollinen velvollisuus tuo suihinotto. Ongelma ei ole se, että olisin haluton, vaan ne kuivat limakalvot ja asennon löytämisen vaikeus..[/QUOTE]

Hups, siis ap kirjoitti tämän, anteeksi meni väärä nikki..

Voi kultaseni, parantuu se ja mies kestää asian kyllä! Meillä oli aikanaan 10kk aikana varmaan joku kolme kertaa yhdyntää. Mulla ei vaan ollut haluja ja limakalvot oli huonossa kunnossa. Ne oli sitten synnytyksen jälkeenkin huonossa kunnossa ja itse odotin, että jälkitarkastuksessa mulle sentään näytettäisiin vihreää valoa asialle kun halut palasi heti synnytyksen jälkeen, mutta ei kun lääkekuurille jouduin vielä silloinkin. Mutta voi iso huokaus miten hienoa sitten taas olikaan kun päästiin kunnolla asiaan kun limakalvot parani! Orgasmitkin nousi potenssiin kymmenen synnytyksen jälkeen! Ja mieskin pysyi selväjärkisenä kaiken tämän ajan kun joutui olemaan huonommalla seksillä.

KIITOS, just tällaista haluan kuulla :) Että on odottamisen arvoista!

[QUOTE="a p";23711670]KIITOS, just tällaista haluan kuulla :) Että on odottamisen arvoista![/QUOTE]

On, on ja sitten on vielä se vauvakin, parisuhteessannekin tulee isoja juttuja, jotka lähentää ihan eri tavalla ja se vaikuttaa osaltaan parempaan seksiin.

Yhteistyössä