K
"karoliina"
Vieras
onko tämä ihan normaalia raskaana ollessa? minun alapään paikat on ihan kuivuneet jo nyt raskaus aikana. olen kyllä kiihottunut, mutta tuntuu että miehen peniksen sisälle meno käy todella kipeää kun itse olen kuivana. mies luulee etten kiihotu enää mutta oikeasti haluan ja olen kiihottunut en vain kostu enää samalla tavalla.
seksi tuntuu hyvälle (yhdestä asennosta muuten käy liian kipeää) ja saan orgasmin mutta jälkeenpäin alapää on todella hellänä jopa pari päivää. pissapyllyn pyyhkiminenkin sattuu häpyhuuliin kun tuntuu että "väkisin" olisi sisälle jotain survottu joka ei ole mahtunut, mutta oikeasti tahdon ja olen kiihottuneena kun aletaan yhdyntään. onko tämä normaalia?
sormenkin sisälle laitto sattuu..olen raskausviikolla 25.
seksi tuntuu hyvälle (yhdestä asennosta muuten käy liian kipeää) ja saan orgasmin mutta jälkeenpäin alapää on todella hellänä jopa pari päivää. pissapyllyn pyyhkiminenkin sattuu häpyhuuliin kun tuntuu että "väkisin" olisi sisälle jotain survottu joka ei ole mahtunut, mutta oikeasti tahdon ja olen kiihottuneena kun aletaan yhdyntään. onko tämä normaalia?
sormenkin sisälle laitto sattuu..olen raskausviikolla 25.