Raskaana ja huimaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plusalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plusalla

Vieras
Ihan alkuvaiheissa mennään ja huimaa melkosesti. Tulee semmonen heikottava olo. Eli mulla varmaan verenpaine tai hemppa matalalla. Ni enkös mä silloin saakin syödä pikkuisen salmiakkia tai lakua, saanhan?

En muista, että ekassa raskaudessa olis ollut ihan näin paljon huimausta. Muisti voi kyllä tehdä tepposet ;)

Kannattaa käydä neuvolassa mittauttamassa ne. Mutta saahan sitä sitten periaatteessa syödä.

itsellä myös alkuraskaus menossa ja ei huiputa mutta väsyttää ja oksettaa. Mutta yritän olla valittamatta. On tämä sen arvoista

Noh, mua ainakin huimaa edelleen rv 19 menossa siis. Varsinkin jos ruokavälit venyy tai muuten on rasitusta. Tuntuu, että verensokerien lasku vaikuttaa asiaan. Ja mä ainakin uskallan syödä sitä salmiakkia ja lakua jossain määrin, kun verenpaineet on matalat:) Itseasiassa ne on hyviä ensiapuja heikotukseen...

Odotan kuudetta ja jokaikisessä raskaudessa on huimaillut tosi herkkään alusta loppuun. Se on ainakin minulla vain yksi raskausoire, todella rasittava sellainen kylläkin. :hug:

Niin kai se onkin normaali oire alussa. Mulla vasta 6. viikko menossa ;) joten en ole vielä neuvolaankaan päässyt. Kaippa ne mut ottaa, jos oikein pyörtyilemään rupean. Oksettanut ei vielä onneksi ole.

Yhteistyössä